AgeSA ve ecording iş birliğiyle, 18 yaş altı her yeni Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) müşterisi için bir tohum topunu toprakla buluşturuyor. Bu iş birliği, sürdürülebilir gelecek için atılan önemli bir adımı temsil ediyor.
AgeSA'nın iklim kriziyle mücadelede somut adımlar attığı biliniyor. Bu kapsamda, 1-30 Nisan tarihleri arasında 18 yaş altı yeni BES başlatan müşteriler için ecording iş birliğiyle ulaşılması zor alanlara ecoDrone'lar yardımıyla tohum topları atılıyor. Karaçam ve kızılçam tohumları, müşterilerin tercihlerine göre toprakla buluşuyor. Müşteriler, kendilerine gönderilen QR kodu kullanarak tohum topunun büyüme hikayesini takip edebiliyorlar. Bu iş birliği çerçevesinde, orman varlığının ve biyoçeşitliliğin artırılması hedefleniyor.
AgeSA Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek, BES'in zor zamanlar için bir kalkan etkisi olduğunu belirtiyor. 18 yaş altı BES'in, çocukların geleceğine yönelik tasarruf ve birikim yapmak isteyen ebeveynler için kazançlı bir yatırım aracı olduğunu ifade ediyor. Ailelerin belirleyeceği aylık katkı payı tutarları ve devlet katkısı avantajıyla çocukların geleceğinin güvence altına alındığını belirten Dilek, AgeSA'nın sürdürülebilir bir gelecek için adımlar attığını vurguluyor.
AgeSA, "Net Sıfır Emisyon" yaklaşımını benimseyen bir şirket olarak, 2050 itibarıyla net sıfır emisyonlu bir şirket olmayı hedefliyor. Sürdürülebilirlik odaklı çalışmalarıyla karbon ayak izini ve çevresel etkiyi azaltmaya yönelik birçok projeyi hayata geçiriyor. Şirket araçlarının yakıt ve ofislerin doğal gaz tüketiminden kaynaklanan karbon emisyon oranını azaltıyor, dijital dönüşüm faaliyetleriyle karbon emisyonunu önemli ölçüde azaltıyor ve atık miktarını azaltıyor.