Aroma World Food İstanbul ve Singapur gıda içecek fuarlarına katıldı
Abone Ol
Kurulduğu günden bu yana birçok yeniliğe imza atarak meyve suyu pazarının gelişimine önemli katkılarda bulunan Aroma Meyve Suları, önemli yurt dışı ve yurt içi fuarlarda yerini aldı.
1-4 Eylül günleri arasında düzenlenen World Food İstanbul Fuarı’na katıldı. Fuarda, tüm ürünlerinin sergilendiği geniş standıyla göz dolduran Aroma, tüketicisiyle olduğu gibi ulusal ve uluslararası profesyonel alıcılarla da buluştu. Özellikle büyüme hedefi olan Orta Doğu pazarlarından ziyaretçiler yoğunluktaydı. En çok ziyaretçi alınan ülkeler Katar, Libya, Filistin, Israil, BAE oldu.
Gıda endüstrisi için bir uluslararası platform olan World Food İstanbul’da yoğun yabancı alıcı, katılımcı ve ziyaretçisi ile Aroma bu yılda verimli işbirliklerine adım attı.
Özellikle son yıllarda pandeminin de etkisiyle tüm dünyada tüketici tercihlerinin değişmesiyle, vitamin ve mineral takviyeli tamamen doğal yeni ürünler olan Aroma Sa-de Fonksiyonel ürünlerini sundu.
Fuar süresince birçok ürün tadımının yapıldığı Aroma standı, ziyaretçilerden büyük ilgi gördü. Ziyaretçilere Aroma Meyve Suları hakkında bilgi verildi ve meyve suyu ikramı yapıldı. Gerçekleştirilen fuar katılımıyla, ihracat potansiyelini arttırma, sektördeki yeni açılımları takip etme, müşteri taleplerini gözlemleme ve yeni ürünlerinin pazarda tanıtımını yapma hedeflerini gerçekleştirilmiştir. Fuarda yapılan işbirlikleri sonrasında, toplam satışımıza %10-15 oranında artış öngörülmektedir.
05- 08 Eylül 2022 tarihleri arasında Singapur’da gerçekleştirilen Gıda ve İçecek Asya Fuarı’nda standıyla yer aldı. 100 ülkeden 2 bin firmanın yer aldığı fuarda Aroma, uluslararası alıcılarla da buluştu. Fuar süresince birçok ürün tadımının yapıldığı Aroma standı, ziyaretçilerden büyük ilgi gördü. En çok ziyaretçi alınan ülkeler Singapur, Malezya, Filipinler, Endonezya, Çin oldu. Katılımın yüksek ve profesyonel alıcıların yoğun ilgi gösterdiği bir fuar oldu. Bu bölgede toplam satışımıza %20-25 oranında artış getireceği görüldü.
Fuarların son derece verimli geçtiğini belirten Aroma yetkilileri, gerçekleştirdikleri fuar katılımlarıyla ihracat potansiyelini arttırma, sektördeki yeni açılımları takip etme, müşteri taleplerini gözlemleme ve yeni ürünlerinin dünya pazarında tanıtımını yapma hedeflerini gerçekleştirdiklerini bildirdi.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te FUAR DERGİSİ sitemize
abone olun.