EKONOMİ

“Bayim Olur Musun?” fuarı, yatırımcı ve girişimcileri bir araya getiriyor

17-20 Ekim tarihlerinde düzenlenen “Bayim Olur Musun?” Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı girişimcileri ve yatırımcıları bir araya getirecek.

Abone Ol

Büyümeye hız katmak isteyen markalar, bu yıl da “Bayim Olur Musun?” Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı’nda girişimci ve yatırımcılarla buluşacak. 17-20 Ekim tarihlerinde MedyaFors Fuarcılık tarafından düzenlenen etkinlikte yüzlerce marka, daha geniş bir tüketici kitlesine ulaşarak yeni başarı hikayeleri yazmak için iş ortakları ile buluşacak.

Türkiye’nin ilk ve tek franchising ve markalı bayilik fuarı olan “Bayim Olur Musun? Franchising & Markalı Bayilik Fuarı”, bu yıl 22’nci kez girişimcileri ve yatırımcıları bir araya getirecek. 17-20 Ekim 2024 tarihleri arasında İstanbul Yenikapı Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan fuarda, çeşitli sektörlerden markalar, yeni iş anlaşmaları yaparak büyüme fırsatları elde edecek. Yatırımcılar, franchise iş modeliyle kendi işlerini kurma ve sürdürülebilir kazanç fırsatları yakalama imkanı bulacak.

REDSTONE, Fuarın Ana Sponsoru

Gayrimenkul sektöründe hızlı ve güvenilir bir büyüme sergileyen REDSTONE, bu yıl da fuarın ana sponsoru olarak yer alacak. REDSTONE Global Franchising Gayrimenkul Hizmetleri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Evrim Kırmızıtaş, “Kendi işinin patronu olmak ve kazancına kazanç eklemek isteyenleri, 17-20 Ekim tarihlerindeki REDSTONE standına davet ediyoruz” dedi.

Maydonoz Döner’den Yeni İş Fırsatları

Maydonoz Döner Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Şeyhin, fuara katılmanın heyecanını dile getirerek, “Bu fuar, yeni iş fırsatları sunarak sektördeki sinerjiyi artırıyor ve girişimciler için ilham verici bir platform sağlıyor” şeklinde konuştu. Geçen yıl yatırımcılardan yoğun ilgi gördüklerini belirten Şeyhin, doğru yatırımcılarla buluşmayı hedeflediklerini ifade etti.

AdaWall’ın Büyüme Hedefleri

Duvar kağıdı ve ev tekstilinin güçlü markası AdaWall, 2023 Eylül ayında Bayim Olur Musun? Fuarı ile başlattığı franchise ağını, 2024 Eylül itibarıyla 17 ilde 19 mağazaya ulaştırdı. Genel Müdür Hakan Güzel, 2025’te mağaza sayısını 40’a çıkarmayı hedeflediklerini belirtti.

Wall Street English’in Hızlı Büyüme Hedefleri

Dünyanın lider İngilizce dil okulu Wall Street English, Türkiye’nin en büyük franchising fuarına katılmaya karar verdi. Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Ümit Aşık, “Hızlı büyüme hedeflerimizi ve detaylarını Bayim Olur Musun? katılımcılarıyla paylaşmak için sabırsızlanıyoruz” dedi.

Keban Food Yatırımcılarla Buluşacak

Keban Food, Bayim Olur Musun? Fuarı’na katılmanın ardından yatırımcılardan büyük ilgi gördüklerini dile getirdi. İş Geliştirme ve Franchise Direktörü Tolga Bayraktar, bu yıl da markalarını doğru yatırımcılarla buluşturacaklarını ifade etti.

Waffle Works, Etki Yaratmayı Hedefliyor

Waffle Works, geçen yıl elde ettiği başarıyla fuara katılmaya devam ediyor. Gokhan Akça, “Fuar boyunca sunacağımız ürünlerle damaklarda iz bırakırken markamızın eşsiz konseptiyle sektörde fark yaratmayı hedefliyoruz” dedi.