GENEL

CBME Türkiye, kadın girişimcileri desteklemeye devam ediyor

Abone Ol

Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı CBME Türkiye, sektörün kadın girişimcilerine destek olmak amacıyla Women in Charge isimli yeni bir projeyi hayata geçirdi.

Bu kapsamda ilk olarak, projenin çok daha fazla kadına ulaşması amacıyla influencer kimlikli kadın girişimcilerle bir araya geldiklerini söyleyen CBME Türkiye Fuar Direktörü Hatice Dinçer, 11-14 Aralık tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde 42.’sini düzenleyecekleri fuarda,  sektörün kadın girişimcilerine özel bir Women In Charge alanı olacağı bilgisini paylaştı. “Bu alan, kadın sektör profesyonellerinin deneyimleri ve bilgi birikimleri aracılığıyla birbirilerini destekleyecekleri, aynı zamanda durup soluklanabilecekleri bir nokta olacak. Ayrıca CBME Türkiye’nin zengin içerikli seminer programları da sektörümüzün kadın girişimcilerine ilham verecek” diyen Dinçer, fuar sonrasında da sektörün kadın üreticileriyle bir araya gelmeyi hedeflediklerini, Bursa’daki üretici kadınlarla başlayarak, farklı şehirlerde buluşmalar organize etmeyi planladıklarını açıkladı.    

11-14 Aralık tarihlerinde 1.000’den fazla marka ile 120’nin üzerinde ülkeden sektör profesyonellerini İstanbul Fuar Merkezi’nde buluşturacak olan CBME Türkiye, sektörün kadın girişimcilerine de destek oluyor. “Bizce her kadın kendini değerli, tanınmış ve potansiyelini gerçekleştirmek üzere ilham almış hissetmeli” diyen Fuar Direktörü Hatice Dinçer, bu doğrultuda hayata geçirdikleri Women in Charge projesiyle, sektördeki kadın girişimcilere daha fazla destek olacaklarını söyledi.

Sektörün geleceğini şekillendirecek ilham verici sunumlar gerçekleşecek

Anne ve hamilelik ürünlerinden yenidoğan, bebek ve genç modasına, bebek taşıma ve güvenlik araçlarından beslenme ve bakım ürünlerine, ev tekstilinden aksesuarlara kadar binlerce ürünün bir arada sergileneceği fuar, kadınlara yönelik oluşturulan platformun yanı sıra sektörün tüm paydaşlarına yönelik ilham verici sunumlara da ev sahipliği yapacak. Bu kapsamda Afrika kıtasına ve Uzakdoğu pazarına yönelik ihracat fırsatları konuşulacak. Ayrıca geleneksel hale gelen WGSN Trend Seminerleri’nde ise 2025 bebek ve çocuk giyimini etkileyen makro faktörler ile renk, desen, kumaş, giyim ve aksesuar ürünleri hakkında ipuçları paylaşılacak.