Dünya çapında toplulukları bir araya getirerek iş dünyasını, tutkuları ve ilgi alanlarını keşfetmelerini sağlayan etkinlikler düzenleyen önde gelen organizatörlerden biri olan Comexposium Group, yılda 150'den fazla profesyonel ve halka açık etkinlik düzenleyerek, Fransa, Çin, Endonezya, Japonya, ABD, Kanada gibi 20'den fazla ülkede faaliyet gösteriyor.
Grup, sergiler, iş etkinlikleri, kongreler ve sergiler gibi üç ana formatta etkinlikler sunarak çeşitli sektörlerde uzmanlık sağlayan Comexposium'un 10'dan fazla lider markası, geniş bir yelpazede sektörlerde kanıtlanmış uzmanlığa sahip. Her yıl 48.000'den fazla sergileyici ve 3,5 milyon ziyaretçi, Comexposium etkinliklerinde bir araya geliyor.
Comexposium, etkinliklerinin ötesinde, bireylerin ve toplulukların etkili ve hedefli bir şekilde bağlantı kurmalarını sağlayacak deneyimler ve fırsatlar sunuyor. 1.100'den fazla uzman ve meraklı çalışanıyla, yıl boyunca toplulukların çeşitli kanallarda etkili bir şekilde iletişim kurmasını destekliyor.
Comexposium, ağustos ayında Curve New York, iMedia, CNVFF, GIIAS SURABAYA olmak üzere 4 ayrı fuarın organizatörlüğünü üstlenecek.
Curve New York, Comexposium'un bir parçası olarak düzenlenen, iç giyim sektöründe iş yapma fırsatlarını ve ağ kurma imkanlarını sunan bir numaralı B2B etkinliği olacak. 2024 fuarı, 4-6 Ağustos tarihleri arasında New York'taki Javits Center - River Pavilion'da gerçekleşecek. Bu etkinlik, katılımcılara yeni iş fırsatları yaratma, geleceğin tasarımcılarını keşfetme ve özel etkinliklere katılma şansı tanıyacak. Curve 2024, hem iç giyim hem de spor giyim koleksiyonlarını sergileyen uluslararası markaları ağırlayacak. Ayrıca, anında teslimat için ürünler sunan küresel bir karışım da etkinlikte yer alacak. Üç gün sürecek fuar, alışveriş yapmak ve sektör profesyonelleriyle bağlantı kurmak isteyenler için geniş bir fırsat sunacak. Etkinlik süresince, ek aktivasyonlar, özel etkinlikler ve konferanslar da planlanmıştır. Bu, katılımcıların sektördeki yenilikleri takip etmeleri ve önemli bağlantılar kurmaları için eşsiz bir fırsat sunmaktadır. Curve 2024, samimi giyim sektöründeki tüm profesyoneller için unutulmaz bir deneyim sağlayacak.
iMedia Future of Marketing Zirvesi, 5-7 Ağustos 2024 tarihlerinde Hilton Lake Taupō, Yeni Zelanda’da gerçekleştirilecek. Bu prestijli etkinlik, marka, pazarlama ve dijital inovasyon alanında ülkenin en heyecan verici liderleri için özel olarak tasarlandı. Etkinlik, 2,5 gün sürecek ve 55'ten fazla pazarlamacı ile 55'ten fazla teknoloji ve çözüm sağlayıcısının bir araya geleceği bir platform sunacak. Katılımcılar, dikkatle hazırlanmış Martech programı kapsamında potansiyel iş ortaklarıyla ağ kurma fırsatından yararlanacak ve B2B görüşmeler yapabilecekler. Zirve, teşvik edici ve anlamlı tartışmaların yanı sıra eyleme dönüştürülebilir stratejilerin geliştirilmesine odaklanarak hem iş büyümesi hem de kariyer ilerlemesi için heyecan verici olasılıklar sunacak. Ayrıca, etkinlik boyunca 25'ten fazla ana konuşma yapılacak, bu da katılımcılara en son yenilikleri, küresel en iyi uygulamaları ve stratejik yönü keşfetme ve tartışma fırsatı verecek. Başvuruların değerlendirilmesinin ardından, 55 onaylı kıdemli marka ve pazarlama lideri, etkinliğe katılmaya davet edilecek.
CNVFF Nanjing Gıda ve Şarap Fuarı, 8 Ağustos'ta Nanjing Uluslararası Sergi Merkezi'nde (No. 88, Longpan Yolu, Xuanwu Bölgesi) büyük bir açılış yapacak. Üç gün sürecek olan fuar, 10 Ağustos'ta sona erecek. 2024 yılında Çin'in şarap ve gıda endüstrisindeki en önemli marka sergilerinden biri olarak öne çıkan bu etkinlik, şarap, yiyecek ve içecek endüstrilerindeki profesyonellere endüstri gelişimini gözlemleme, gelişim eğilimleri hakkında bilgi edinme, üretim ve operasyon deneyimlerini paylaşma ve bilgi alışverişinde bulunma imkânı sunacak. Katılımcılar ayrıca endüstri bağlantılarını genişletme fırsatı da bulacaklar.
GIIAS Surbaya, Otomotiv endüstrisinin önde gelen etkinliklerinden biri olarak 28 Ağustos - 1 Eylül 2024 tarihlerinde Grand City Convex, Surabaya'da düzenlenecek. Bu prestijli fuar, otomotiv sektöründe en son yenilikleri, teknolojileri ve trendleri sergilemek için önemli bir platform sunacak. Bu etkinlik, katılımcılara geniş bir ürün yelpazesi sunacak; elektrikli araçlardan, otonom sürüş teknolojilerine, akıllı bağlantı çözümlerinden, çevreci yakıt alternatiflerine kadar birçok alanda en son gelişmeler sergilenecek. Surabaya'nın kalbinde yer alan Grand City Convex, fuara ev sahipliği yapacak. Otomotiv endüstrisinin liderleri ve yenilikçi şirketleri, burada en yeni ürünlerini ve teknolojilerini sergileyerek sektörün geleceğine yön verecekler.