FUAR HABERLERİ

FESPA Eurasia yeni bir rekora hazırlanıyor

Abone Ol

Geçtiğimiz yıl 11 bini aşan ziyaretçi sayısıyla tarihi rekorunu kıran FESPA Eurasia bu yıl da endüstriyel reklam, tekstil, serigrafi ve promosyon baskı ürünlerinden, LED’lere, 3D ürünlerden geniş format baskı ve araç kaplamaya kadar en yeni teknolojilere ev sahipliği yapacak. 12 binin üzerinde ziyaretçiyle rekor kırması beklenen FESPA Eurasia’da profesyonel ziyaretçilerin 1 Milyar Euro’dan fazla satın alım bütçesine sahip olması bekleniyor.

Avrasya Bölgesi’nin en büyük endüstriyel reklam ve baskı fuarı FESPA Eurasia için ücretsiz online ziyaretçi kaydı başladı. Bu yıl sektörden gelen yoğun talep üzerine, Eylül ayına alınan FESPA Eurasia, stratejik tarih değişikliği hamlesi ile fuar alanı satışlarında büyük aşama kaydetti. Bu yıl 11-14 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan FESPA Eurasia, İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) 11’inci kez düzenlenerek ‘Dönüşümü Hızlandırın’ sloganıyla bölgeyi Türkiye’de buluşturacak. FESPA Eurasia, sektöre tüm yıl için 1.1 Milyar Euro’luk ticaret hacmi katacak. 500’den fazla marka ve 12 bini aşkın ziyaretçiyle bu yıl da rekorunu yenileyecek. 

FESPA Eurasia, 2023 yılında 78 ülkeden uluslararası sektör profesyonellerini çekerek yerli üreticilere yeni pazarlara açılma fırsatı sunmuştu. 2023 yılını 11 binin üzerinde tekil ziyaretçi sayısıyla tarihi bir rekora ulaşarak tamamlayan FESPA Eurasia, bu yıl da rekor tazeleyecek.

Ziyaretçilerin yüzde 68’i satın alım yapıyor!

FESPA Eurasia’da her geçen yıl satın alım odaklı nitelikli ziyaretçi kitlesi de artıyor. Fuarı ziyaret eden profesyonellerin %83’ü karar verme yetkisine sahipken yine ziyaretçilerin yüzde 68’i fuar sırasında ya da sonrasında satın alım yaptıklarını söylüyor.

Başta Çin, Rusya, Bulgaristan, İran, Almanya, İtalya olmak üzere 78 ülkeden sektör profesyonellerinin katıldığı FESPA Eurasia’da ziyaretçiler, en çok yeni ekipmanlar satın almak, pazar hakkında bilgi sahibi olmak ve üretici/tedarikçilerle buluşmak istiyor. 

Yine kendi rekorunu kıracak

ARED Başkanı Şahin Acar, Açıkhava ve Endüstriyel Reklamcılar Derneği (ARED) ve global baskı federasyonu FESPA işbirliğiyle düzenlenen fuarın sektörü bir kez daha büyütmek üzere düzenleneceğini belirterek şöyle konuştu: “FESPA Eurasia, endüstriyel reklam ve baskı sektörünün her yıl gelişimine katkı sağlayarak, toplam 9 milyar dolarlık büyüklüğe sahip olan sektörü daha da ileri taşıyor. Sadece Türkiye'den değil, Avrasya Bölgesi'nden uluslararası ziyaretçilerin yatırım planlarını belirleyen bir etkinlik olarak kabul edilen FESPA Eurasia’da bu yılı da rekorla tamamlamayı hedefliyoruz. Katılımcılar ve sektör temsilcileri yılın en hareketli dönemi olan son çeyreğinde yeni pazarlar keşfederek ihracat bağlantıları yapma fırsatı bulacaklar.”

Ücretsiz ziyaretçi kaydı başladı

FESPA Eurasia, bu yıl da geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, tekstil baskı, display ve endüstriyel reklama yönelik ürünleri tek bir çatı altında toplayarak yeni iş fikirleri sunacak. Yoğun ilgi nedeniyle fuarda sıra beklemeden, kolayca giriş yapabilmek için ziyaretçi kaydı da açıldı. Fuarı ücretsiz olarak ziyaret etmek isteyen temsilciler www.fespaeurasia.com.tr adresinden online ziyaretçi kayıtlarını oluşturabilecekler.