Medyafors'un Başkanı Özhan Erem, franchise ve bayilik fuarlarının düzenlenmesindeki 22 yıllık deneyimlerini paylaştı. Erem, pandemi sürecinde bile sektörlerin taleplerine yanıt verdiklerini belirtti.
Özellikle gıda dışı sektörlerdeki ilginin artması üzerine Türkiye'de ilk defa gıda dışı franchise fuarını düzenlediklerini vurguladı.
Franchise fuarlarının, girişimcilerin yurt içi ve yurt dışında büyüme fırsatlarını artırdığını dile getirdi. Medyafors'un Türkiye'deki başarısını uluslararası alana taşıdıklarını belirten Erem, Türkiye'de büyüyen markaların yurtdışına açılabilmesi ve oralarda büyüyebilmesi için bir ortam yaratmayı amaçladıklarını söyledi.
Erem, Amerika'da Jack cavit'te New York'ta her sene düzenlenen büyük fuarı baz aldıklarını ve şu anda Los Angeles'ta, Quel'de Meksika City'de, Frankfurt'ta, Londra'da ve Dubai'de fuarlarının olduğunu ekledi.