EKONOMİ

SIGN İstanbul ve PROMOGIFT Fuar Direktörü Bozkurt, “400'e yakın katılımcı, SIGN İstanbul'a çok iyi hazırlandılar”

Abone Ol

Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı dünyasını çeyrek asırdır bir araya getiren SIGN İstanbul ile 300 milyar liralık pazar hacmine sahip Türkiye Promosyon Sektörü’nün yeni buluşma adresi PROMOGIFT İstanbul, düzenlenen törenle kapılarını açtı. Informa Markets tarafından Tüyap İstanbul’da gerçekleştirilen bu iki organizasyona toplamda 400 firma katılıyor.

Fuarın açılışını yapan Informa Markets, SIGN İstanbul ve PROMOGIFT Fuar Direktörü Seda Bozkurt, etkinliğin amacını ve hedeflerini mikrofonlarımıza aktardı. Bozkurt, “Dört gün boyunca ziyaretçimizle birlikte keyifli bir ticaret ortamı oluşturmayı bekliyoruz. Katılımcılarımız bu fuara çok iyi hazırlandılar. İçeride 400'e yakın katılımcımız var, hatta 400'ün üzerinde diyebilirim. Ziyaretçilerimizin ihtiyacı olan A'dan Z'ye tüm ürünler, en yeni ürünler ve tüm markalar tek bir çatı altında Sayın İstanbul'da buluşuyor” dedi. 

Bozkurt, ziyaretçilere bol ticaretli ve keyifli bir fuar diledi. Ayrıca, "Promotion sektörü, kurumsal tanıtım ürünleri ve promosyon alanındaki ürünlerimizle birlikte, SIGN'daki baskı teknolojileriyle de örtüşen bir sektör. Bu nedenle, ziyaretçi grubu her iki etkinlikte de ortak. Promosyon ve kurumsal tanıtım ürünlerinde, şirketlerin, KOBİ'lerin ve kurumsal firmaların ihtiyaç duyduğu tüm çözümleri bir arada görebilecekleri bir platform oluşturduk” şeklinde konuştu.

Son olarak, Bozkurt, “Bu fuarla ziyaretçilerimizi katılımcılarımızla buluşturup güzel bir ticaret ortamı yakalamayı hedefliyoruz” dedi.