Türk moda endüstrisi, dün başlayan ve 6 Temmuz tarihine kadar devam edecek olan Premiere Vision Manufacturing Fuarı’na 211 firmayla katıldı.
Dünya modasının buluşma noktası olan Paris Premiere Vision Manufacturing Fuarı, Türk moda endüstrisinin yeni koleksiyonlarını dünyanın en büyük markalarına sunmasına yardımcı olacak. Fuara 211 firma ile katılım sağlayan Türkiye, İtalya'dan sonra en fazla katılım sağlayan 2.ülke konumunda oldu.Türkiye Fransa pazarından %6,5 pay aldı ve 1,2 milyar dolar ihracat yaptı Dünya genelinde yaşanan resesyon, Türk ekonomisinin içinden geçtiği sancılı süreç nedeniyle Türk hazırgiyim sektörünün son 1 yıldır ucunda ışığı göremediği bir tünelin içinde ilerlediğini aktaran Sertbaş, ''Şartlar olumsuz olsa da kabuğumuza çekilemeyiz. Üretmeye, ürettiklerimizi tanıtmaya ve ihracat yapmaya devam etmek zorundayız. Fransa 2022 yılında 30 milyar dolar hazırgiyim ithalatı yaparken, Türkiye olarak Fransa pazarından yüzde 6,5 pay aldık ve 1,2 milyar dolar ihracat yaptık. Fransa ihracatımızda ilk 5 büyük Pazar arasında yer alıyor. 2023 yılında öncelikli hedefimiz Fransa pazarında mevcudu korumak ve müşterilerimizle ilişkilerimizi sürdürmek. PV fuarının gündeminde önceki edisyonlarda olduğu gibi sürdürülebilir, çevre dostu üretim olacak'' dedi.