KÜLTÜR SANAT

Vakıf Katılım’ın Cumhuriyetin 100. Yılı reklam filmi Cannes’dan büyük ödülle döndü

Abone Ol

Vakıf Katılım'ın Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. yılı için hazırladığı "Kalkınma Seferberliğimiz 100. Yaşında" reklam filmi, uluslararası başarılarını sürdürüyor. Film, New York Festivali TV & Film Ödülleri ve US International Ödülleri'nden sonra, Cannes Kurumsal Medya ve TV Ödülleri'nde "En İyi Prodüksiyon" kategorisinde büyük ödül olan "Black Dolphin Trophy" ödülünü kazandı. Bu ödül, 50’den fazla ülkeden 800'den fazla projenin yarıştığı etkinlikte Vakıf Katılım İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim Direktörü Ersin Çatalbaş’a takdim edildi.

Daha önce New York Festivali’nde Gümüş Ödül ve US International Ödülleri’nde finalist olan bu reklam filmi, Makedonya Filarmoni Orkestrası’nın müzikleriyle desteklendi. Film, Türkiye'nin düşman işgalinden kurtarılmasının ardından başlatılan ekonomik bağımsızlık mücadelesini ele alıyor. Yapım süreci iki ay süren ve 300 kişilik bir ekiple gerçekleştirilen film, Aksaray ve İstanbul’da çekildi.

Reklam filminin üst üste aldığı büyük ödüllerle ilgili konuşan Vakıf Katılım İnsan Kaynakları İş Ailesi Direktörü Ersin Çatalbaş şunları söyledi: “Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. yılına özel hazırlanan, ‘Kalkınma Seferberliğimiz 100. Yaşında’ reklam filmimizin sektörün önde gelen prestijli organizasyonlarından Cannes Kurumsal Medya & TV Ödülleri Festivali’nde ödüle layık görülmesinin mutluluğu ve gururu içindeyiz. Büyük bir özenle ve özveriyle hazırladığımız bu özel prodüksiyonun sadece ülkemizde değil, yurt dışında da böylesi bir ilgi görüp, dünyanın dört bir yanından ödüllerle taçlandırılması bizler için çok kıymetli. Kurumsal İletişim ekibimize, kreatif ajansımıza, yönetmenimize, yapımcımıza bir kez daha teşekkür ediyorum.”