Ankara Ticaret Odası'nda Sosyal Medyanın Ticaret Hayatına Etkileri Konuşuldu Ankara Ticaret Odası'nda Sosyal Medyanın Ticaret Hayatına Etkileri Konuşuldu

BPlas’ın sponsorluğunda 12.Ulusal Kalıpçılık Zirvesi bugün Kocaeli’de düzenlendi.

Temel amacı, kalıp sektörünün etkileşim içinde olduğu tüm sektör temsilcilerinin katılım ve katkılarıyla bir sinerji oluşturarak Türk kalıpçılık sektörünün gelişmesini sağlayacak fikirleri ortaya çıkarmak olan 12.Ulusal Kalıpçılık Zirvesi bugün gerçekleşti Düzenlenen zirvede kalıpçıların ana ve yan sanayilerden beklentileri, ana ve yan sanayi firmalarının kalıpçılardan beklentilerinin ortaya konulması, kalıpçılık sektöründeki gelişmeler, sorunların ve çözüm önerileri gündeme geldi. Düzenlenen zirvede Ulusal Kalıp Üreticileri Birliği Başkanı Şahan Eçin, açıklamalarda bulundu. Eçin, Türkiye kalıp pazarının 2,5 milyar dolar olduğunu belirtti ve kilo bazında ihracat gelirinin 25-100 dolar olduğunu ifade etti. Zirveye katılım sağlayan Türkiye Makine Federasyonu (MAKFED) Başkanı Adnan Dalgakıran ve Makine İhracatçıları Birliği (MAİB) Başkanı Kutlu Karavelioğlu da sektörleri üzerine birer sunum yaptı.
Editör: Eslem Nur KARAMAN