CBME Türkiye’nin her yeni buluşmada katılımcı ve ziyaretçileri için eşsiz ticaret fırsatları sunduğunu vurgulayan Fuar Direktörü Hatice Dinçer, “11 Aralık’ta 42. kez kapılarını açacak olan CBME Türkiye’ye Ortadoğu, Balkanlar ve BDT ülkelerinden alım heyetleri gelecek. Ayrıca fuar katılımcılarımız ile farklı ülkelerden büyük alıcılar arasında B2B görüşmeler koordine ediyoruz. Bu sayede üretici firmalarımız, CBME Türkiye’de büyük ölçekli siparişler alma şansı bulurken, yeni işbirliği ve ticaret anlaşmalarına da imza atabilecek” dedi. CBME Türkiye olarak sektörün yeni girişimlerini de desteklediklerini vurgulayan Dinçer, bu kapsamda fuar alanında Start-Up’lara özel bir alan ayırdıklarını söyledi.
İhracat Fırsatları, Trendler, Sürdürülebilirlik ve E-Ticaret Konuşulacak
CBME Türkiye’de anne ve hamilelik ürünlerinden yenidoğan, bebek ve genç modasına, bebek taşıma ve güvenlik araçlarından beslenme ve bakım ürünlerine, ev tekstilinden aksesuarlara kadar binlerce ürün bir arada sergilenirken, fuar, sektörün tüm paydaşlarına yönelik ilham verici sunumlara da ev sahipliği yapılor. CBME Türkiye 2024’ün seminer programının genişlediği bilgisini paylaşan Dinçer, “Yeni hayata geçirdiğimiz Women in Charge projemiz kapsamında sektördeki kadınların sesi olmak adına, fuarda özel bir alan oluşturduk. Fuarın ilk günü anne, bebek ve çocuk ürünleri sektöründe Afrika kıtasına ihracat fırsatları seminerimiz ile CBME China ekibimiz tarafından Uzakdoğu pazarına dair paylaşımlar olacak. 12 Aralık Perşembe günü, artık geleneksel hale gelen WGSN Trend Seminerleri’nde 2025 bebek ve çocuk giyimini etkileyen makro faktörler ile renk, desen, kumaş, giyim ve aksesuar ürünleri hakkında ipuçları anlatılacak. 13 Aralık tarihli E-Ticaret & E-İhracat Günü’nde ise dijital pazarlama ve satışın püf noktaları konuşulacak” dedi.