EKONOMİ

E-Ticaret Zirvesi 250’yi aşkın sektör profesyonelini ağırladı

Abone Ol

250’yi aşkın sektör profesyonelinin bir araya geldiği E-Ticaret Zirvesi, 12 Aralık tarihinde Çırağan Sarayı’nda geniş bir katılımla gerçekleşti. "Yapay Zeka ile Dönüşüm Yolculuğu" başlıklı tema çerçevesinde organize edilen etkinlikte MooF Digital Agency CEO’su Yasin Kaplan, yapay zeka teknolojilerinin pazarlama sektöründeki dönüşümü ve 2025 yılında bu alanda öne çıkacak yenilikleri değerlendirdi. Kaplan, yapay zekanın sunduğu sınırsız imkanların etkili stratejilere dönüştürülmesi durumunda, bu teknolojinin önümüzdeki yıl pazarlama sektörünün en önemli aracı olacağını ifade etti.

Pazarlama Türkiye tarafından organize edilen zirve, e-ihracat, ödeme sistemleri, lojistik, pazarlama, reklam, iletişim, teknoloji, ulaşım, telekomünikasyon, otomotiv, gayrimenkul, sağlık ve finans gibi farklı sektörlerden profesyonelleri bir araya getirdi. Etkinlik, sektörlerin dijital dönüşüm sürecine katkı sağlayacak yeni yaklaşımları tartışmak için önemli bir platform sundu.

MooF Digital Agency CEO’su Yasin Kaplan, zirvede yaptığı konuşmada şu noktalara dikkat çekti: “Yapay zeka, özellikle görsel ve sanatsal içerik üretiminde etkili bir şekilde kullanılacak. Bu teknoloji, markaların tüketicilerle kurduğu bağları derinleştirerek dikkat çekici ve yaratıcı içerikler oluşturmalarına olanak tanıyor. Tüketicilerin ilgisini çekmek ve onlarla daha sıkı bir bağ kurmak için yapay zekanın sunduğu sınırsız imkanlardan stratejik bir şekilde faydalanmak büyük önem taşıyor.”

Kaplan, ayrıca içerik kişiselleştirmenin ve yaratıcı içerik oluşturmanın yapay zeka sayesinde daha fazla değer kazanacağına dikkat çekerek şu uyarıda bulundu: “Buradaki en kritik unsur, yapay zekanın doğru bir şekilde entegre edilmesi ve insan faktörü göz ardı edilmeden bir denge kurulmasıdır. Yapay zekayı sadece bir aracı olarak değil, insan yaraticılığıyla birleştirilmiş bir strateji olarak kullanmak gerekir.”