Texhibition İstanbul 21 – 23 Eylül'de İstanbul Fuar Merkezi’nde
Abone Ol
İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği (İTHİB) açıklamasına göre, Birlik ve İstanbul Ticaret Odası (İTO) iş birliğinde, tekstilde uluslararası alıcılarla yerli üreticileri bir araya getirecek ve sektörün 15 milyar dolarlık ihracat hedefine katkı sağlayacak Texhibition İstanbul Kumaş ve Tekstil Aksesuarları Fuarı’nın ikincisi 21 – 23 Eylül'de İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilecek.
İLK YERLİ VE MİLLİ TEKSTİL FUARI
Açıklamada görüşlerine yer verilen İTO Başkanı Şekib Avdagiç, Texhibition İstanbul gibi güçlü fuarlarla sektörlere yeni hedefler de koyduklarını, kumaş ve tekstil sektörünün de, kapsayıcı fuarcılık anlayışlarının da katkısıyla Türkiye'yi dünyanın ilk 3 tekstil ihracatçısından biri yapacağını kaydetti.
Texhibition İstanbul'un, İstanbul Fuar Merkezi'nin (İFM) duyurduğu "kapsayıcı fuarcılık" mottosunun somutlaştığı bir faaliyet vurgulayan Avdagiç, şunları kaydetti:
"İFM olarak kapsayıcı fuarcılık politikamızın temelini, her sektörde, sadece Türkiye’de değil Avrupa ve bölgemizde de söz sahibi olan, sektörün tamamını kapsayan büyük fuarların düzenlenmesi oluşturuyor. Bu politikamız, İTO’nun bizzat taşın altına elini koymasıyla, verimli bir şekilde işlemeye başladı. Texhibition İstanbul'da bunu görüyoruz.
Son dönemde çok büyük ve sektörleri iç rekabete değil, dış rekabete hazırlayan ve yönelten fuarların hayata geçirilmesi memnuniyet verici. Bu kapsamda İTHİB ile birlikte Texhibition İstanbul Kumaş ve Tekstil Aksesuarları Fuarı'nın ikincisine hazırlanıyoruz. Fuarımız, Türkiye’nin ilk yerli ve milli kumaş ve tekstil aksesuarları fuarı olma özelliği taşıyor. İnanıyorum ki Texhibition İstanbul, sektörün katma değerli üretimle, markalaşmayla, nitelikli üretimle, daha çok üretimle, daha çok yatırımla, daha çok istihdamla ve daha çok ihracatla ortaya koyduğu başarıyı taçlandıracaktır. Başta İTHİB olmak üzere emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Bütün sanayileşmiş ülkeler, Fransa’dan İngiltere’ye, Amerika’dan Almanya’ya, şimdi de bildiğiniz gibi Çin, hep başarılı fuarlarıyla sektörlerini geliştirdiler. Biz de İstanbul iş dünyası adına sahibi olduğumuz İstanbul Fuar Merkezi'ni iş dünyamızın ve sektörlerimizin gelişimi için bir kalkış noktası olarak kullanacağız."
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te FUAR DERGİSİ sitemize
abone olun.