Çinli üreticilerle Türk alıcıları bir araya getiren Çin Ürünleri Fuarı (ChinaHomelife Turkey) 7'inci kez kapılarını açtı. 12 bin metrekarelik alanda gerçekleştirilen fuarda, 600'e yakın Çinli firma stant açtı. Fuarda, Türk Standartlarına uygun olarak tüm kontrollerden geçmiş tekstil, hazır giyim ve aksesuarları, ev tekstili, inşaat malzemeleri, el aletleri ve hırdavat, ev gereçleri, elektrikli ev aletleri, mobilya, elektronik eşyalar, hediyelik eşya, züccaciye, mutfak ve banyo armatürleri, gıda, lojistik, LED ve aydınlatma ürünleri başta olmak üzere 50 binin üzerinde ürün sergileniyor.
Çin Ürünleri Fuarı 7.kez kapılarını açtı
-
Dolar38,29800 -0.03%
-
Euro43,58270 0.37%
-
Sterlin50,97710 0.17%
-
Gram Altın4092,98000 -0.15%
-
BİST 1009.312,00 0%
-
Bitcoin92.614,42 -0.86%
Trend Haberler
Mağsum Usta, "Genç MÜSİAD bayrağını devraldığımız yerden daha da yukarı taşımaya kararlıyız"

Türk deri sektörü Antalya’da dünya ile buluşuyor

Pasifik Teknoloji’den yerli lojistik ve sürü sistemlerine yeni nesil yatırım
Ece Fuarcılık Başkanı Serdar Yılmaztürk, "Colors of the World, 20 ülkeyi ağırlıyor"
Melisa Tokgöz Mutlu, “Türkiye’de yetişen meyve ve sebzeyi, doğrudan topraktan gelen bir katma değerle sunuyoruz“
Doğum Atölyesi, Anne-Baba adaylarını bilinçlendirmeye devam ediyor

Yurt İçi Fuarlar İçin Yeni Destek Hamlesi: "Prestijli Fuar" Uygulaması Genişletildi
Kenan Onak: “Türkiye, Teknoloji Fuarcılığında Dünya Sahnesine Hazır”

Pasifik Teknoloji Yönetim Kurulu Üyesi M. Selman Dönmez, Uluslararası Ekonomi Zirvesi’nde konuştu

Çetin Cıvata, Malatya'da güneş enerjisi yatırımını 15 MW'a çıkarmaya hazırlanıyor