Editör: Eslem Nur KARAMAN
Dosso Dossi 2024'te hedefini iki katına çıkaracak!
Türk tekstil ürünlerini dünyaya pazarlayan en önemli organizasyonlardan biri olan Dosso Dossi Fashion Show, Antalya’da gerçekleştirildi. 13 – 18 Aralık tarihleri arasında düzenlenen etkinlikte, 40 ülkeden yaklaşık 5 bin alıcı, 130 Türk firmasının yeni sezon ürünleriyle buluştu.
Kadın, erkek, çocuk, ayakkabı, iç giyim ve ev tekstil sektörlerindeki üretici markalar, 2024 ilkbahar-yaz kreasyonlarını renkli şovlar, defileler ve konserler eşliğinde sundu. Victoria’s Secret’in ünlü mankenlerinden Frida Aasen’ın katıldığı defile ve Mr. Dosso Dossi Live Performans, katılımcı firma ve alıcıların unutamayacağı anlara sahne oldu.
Tekstil sektöründe 2022 yılında 100 milyon doların üzerinde ihracat gerçekleştirdiklerini ve bu sayede 30. olduklarını belirten Dosso Dossi Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Eraslan, “Özgün iş modelimiz Business Holiday kapsamında hem ülkemizin tanıtımını yapıyoruz hem ülke tekstil ihracatına büyük katkı sağlıyoruz, hem de turizme destek oluyoruz” dedi.
Kaliteleriyle kendini ispatlamış katılımcı markalarla 40 ülkede yakaladıkları pazarlama başarısını daha da ileriye taşıdıklarını belirten Hikmet Eraslan, “Geldiğimiz noktaya bakarsak, her yıl daha da talep görmeye başladık. Hem katılımcı firmalar hem de ziyaretçilerden yoğun talepler alıyoruz. 13 – 18 Aralık tarihleri arasında Nest Convention Center’da gerçekleştirdiğimiz fuarımızda kış sezonu olmasına rağmen büyük ilgi gördük. Altı bin metrekare alanda 130 firma ile yaklaşık beş bin alıcıyı ağırladık. Bu ilgiden cesaret alarak önümüzdeki fuarda kapasitemizi ikiye katlama kararı aldık. Altı bin metrekare olan fuar alanımızı 10 bin metrekareye, 130 olan katılımcı firma sayısını 200’e çıkartacağız. Bu sayede alıcıların dikkatini çekerek daha fazla katılımcı sağlayacağız. Şimdiden Haziran 2024 hazırlıklarına başladık. 10 ayrı oteli ise misafirlerimizi ağırlamak adına şimdiden kapattık” dedi.
Türkiye’nin katma değeri yüksek tekstil ürünlerinin ihracatına katkı sağlamaktan ve ülke tanıtımını yapmaktan dolayı son derece mutlu olduklarını da belirten Hikmet Eraslan, “Dünyaca ünlü top modelleri getiriyoruz. Her birine ‘Merhaba Türkiye’ dedirtiyoruz. Türk markalarının ürünlerini dünyanın her noktasına ulaştırıyoruz. İhracımıza, ülkemizin tanıtımına ve turizmine katkı sağlıyoruz. Yaklaşık 30 bin kişiye istihdam yaratıyoruz. Bu etkinliğimizde Victoria’s Secret’in ünlü top modeli Frida Aasen’i podyuma çıkarttık. Ülkemizi hem uluslararası ticaret hem de turizm alanında tanıtmaktan ve fayda sağlamaktan dolayı gururluyuz” dedi.
Yorumlar
-
DOLAR34,55 %0.18
-
EURO35,99 %-0.70
-
ALTIN3.008,45 %1.57
-
BITCOIN98.610 %0.16
-
ETHEREUM3.287 %-2.57
-
BIST9.550 %1.94
Trend Haberler
ASKON'da yeniden Orhan Aydın dönemi!
3. İstanbul Kariyer Fuarı bu yıl da iş arayanların akınına uğradı
25. Avrasya Pencere, 16. Avrasya Kapı ve 14. Avrasya Cam Fuarları İstanbul’da başladı
ALZ Frankfurt 2. Uluslararası Sağlık Turizmi Fuarı'na yoğun ilgi!
“HOW- Hub of Warehouse” Türkiye’de ilk kez yeni nesil depo sistemleri ve iç lojistik sektörünü buluşturacak!
“Bir Orkestranın İzinde” belgeseli, 35. Ankara Uluslararası Film Festivali'nde VEKAM Özel Ödülü’ne layık görüldü!
İDDMİB Başkanı Çetin Tecdelioğlu: "Avrasya Pencere, Kapı ve Cam Fuarları Tarihi Bir Rekor Kırıyor"
IDEAS Uluslararası Savunma Fuarı ve Semineri'ne yirmi bir Türk firması katılıyor!
ICRYPEX Uzmanı Yükseltürk kripto para yatırımları için tavsiyelerde bulundu
Ticaret Bakanlığı'ndan büyük kaçakçılık operasyonu: 276 milyon TL'lik uyuşturucu ele geçirildi
Forte Bilgi İletişim’den Büyük Adım: Dijital Eğitim Dönüşümünde Sözleşme bedeli artırıldı
Elite World Hotels & Resorts, Ethexpo Avrasya Turizm ve Sağlık Fuarı’na katılıyor
8. Uluslararası Kozmetik Kongresi 16-18 aralık'ta Antalya'da gerçekleşecek
Uraloğlu: "İstanbul Havalimanı, Avrupa'nın En Yoğun Havalimanı Olmaya Devam Ediyor"
Kimya ve Tekstil Sektörleri, Turkchem Eurasia ve Interdye & Textile Printing Eurasia Fuarlarında bir araya geliyor