Pazarlama Türkiye tarafından organize edilen zirve, e-ihracat, ödeme sistemleri, lojistik, pazarlama, reklam, iletişim, teknoloji, ulaşım, telekomünikasyon, otomotiv, gayrimenkul, sağlık ve finans gibi farklı sektörlerden profesyonelleri bir araya getirdi. Etkinlik, sektörlerin dijital dönüşüm sürecine katkı sağlayacak yeni yaklaşımları tartışmak için önemli bir platform sundu.
MooF Digital Agency CEO’su Yasin Kaplan, zirvede yaptığı konuşmada şu noktalara dikkat çekti: “Yapay zeka, özellikle görsel ve sanatsal içerik üretiminde etkili bir şekilde kullanılacak. Bu teknoloji, markaların tüketicilerle kurduğu bağları derinleştirerek dikkat çekici ve yaratıcı içerikler oluşturmalarına olanak tanıyor. Tüketicilerin ilgisini çekmek ve onlarla daha sıkı bir bağ kurmak için yapay zekanın sunduğu sınırsız imkanlardan stratejik bir şekilde faydalanmak büyük önem taşıyor.”
Kaplan, ayrıca içerik kişiselleştirmenin ve yaratıcı içerik oluşturmanın yapay zeka sayesinde daha fazla değer kazanacağına dikkat çekerek şu uyarıda bulundu: “Buradaki en kritik unsur, yapay zekanın doğru bir şekilde entegre edilmesi ve insan faktörü göz ardı edilmeden bir denge kurulmasıdır. Yapay zekayı sadece bir aracı olarak değil, insan yaraticılığıyla birleştirilmiş bir strateji olarak kullanmak gerekir.”