XSIGHTS Araştırma, Gastronomi Turizmi Derneği önderliğinde 27 Şubat tarihinde Müşteri Deneyimi ve Müşteri etkinliği düzenlendi. Sektöre farkındalık ve değer yaratma amacıyla sektörün önde gelen isimleriyle buluşuldu. Kurumsallaşmanın alanlarından biri olan gizli müşteri çalışması misafirlere aktarıldı. Rekabette farklılaşabilmek adına müşteri deneyiminin öneminden bahsedildi.

Lojistik ve tedarik zinciri yönetiminde  dijitalleşme ve otomasyon, verimliliği arttıracak Lojistik ve tedarik zinciri yönetiminde dijitalleşme ve otomasyon, verimliliği arttıracak

Etkinliğe ev sahipliği yapan Gastronomi Turizm Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Gürkan Boztepe, uluslararası anlamda yurt içinde ve yurt dışında faaliyet gösteren en önemli kurumları İstanbul'a davet ederek bu etkinliği gerçekleştirdiklerini belirtti. Başkan, ‘’Gastronomi turizmi dediğimiz zaman, pek çok paydaş bu işin içerisinde. Bunun yanı sıra, yurt dışına ürünlerimizi satmamız için ve yurt içinde de e-ticaret siteleri dahil olmak üzere, bugün aramızda çok farklı paydaş gruplarımız vardı’’ dedi. ‘’Aynı zamanda, uluslararası kalite standartlarında kurumsallaşmanın ince detayları anlatıldı’’ diye ekledi. Boztepe, toplantının çok kıymetli olduğunu ve bu konuların tekrarlanması gerektiğini düşündüğünü belirtti.

Etkinliğin gastronomi turizmine etkisine değinen Başkan, ‘’Üyelerimizin, özellikle uluslararası zincirler dahil olmak üzere, bugün dünya standartlarında olduğunu biliyoruz. Bu anlamda, Gastronomi Turizmi Derneği olarak üyelerimize daha fazla fayda sağlayabilmek amacıyla gizli müşteri konusunu gündeme getirdik. Bugün uluslararası her zincirin içerisinde yapılan işlemleri kontrol eden bir mekanizma olması lazım’’ dedi

Editör: Sude Yılmaz