Medyafors'un Başkanı Özhan Erem, franchise ve bayilik fuarlarının düzenlenmesindeki 22 yıllık deneyimlerini paylaştı. Erem, pandemi sürecinde bile sektörlerin taleplerine yanıt verdiklerini belirtti.

Özellikle gıda dışı sektörlerdeki ilginin artması üzerine Türkiye'de ilk defa gıda dışı franchise fuarını düzenlediklerini vurguladı.

Franchise fuarlarının, girişimcilerin yurt içi ve yurt dışında büyüme fırsatlarını artırdığını dile getirdi. Medyafors'un Türkiye'deki başarısını uluslararası alana taşıdıklarını belirten Erem, Türkiye'de büyüyen markaların yurtdışına açılabilmesi ve oralarda büyüyebilmesi için bir ortam yaratmayı amaçladıklarını söyledi.

Erem, Amerika'da Jack cavit'te New York'ta her sene düzenlenen büyük fuarı baz aldıklarını ve şu anda Los Angeles'ta, Quel'de Meksika City'de, Frankfurt'ta, Londra'da ve Dubai'de fuarlarının olduğunu ekledi.

Avrasya Pencere, Avrasya Kapı ve Avrasya Cam Fuarları Rekor Başarıyla Tamamlandı Avrasya Pencere, Avrasya Kapı ve Avrasya Cam Fuarları Rekor Başarıyla Tamamlandı

EreeeemErem ayrıca, Medyafors'un sadece fuarlarla sınırlı kalmadığını, aynı zamanda markalara online platformlar ve fuar sonrası destek hizmetleri sunduklarını vurguladı. Sektördeki deneyim ve bilgi birikimlerini, markaların başarılı bir büyüme süreci geçirmeleri için kullanmaya devam edeceklerini belirtti.