Uluslararası Eğlence, Park, Spor ve Rekreasyon Alanları Endüstrisi Fuarı ATRAX-AQUAFUN İstanbul Fuar Merkezi’nde kapılarını açtı. 30 Ocak - 1 Şubat 2025 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak olan fuar 5 salonda 55 bin metrekarede sergileniyor. Mikrofonlarımıza konuşan Tureks Fuarcılık Genel Müdürü Nergis Aslan, 12. kez düzenledikleri fuarın birçok tema içerdiğini belirtti.
Fuarın beş salonunda farklı eğlence temaları yer alırken, her alanda birbirinden farklı ürünler sergileniyor. Nergis Aslan, bu yıl fuara katılan firmaların oldukça iyi hazırlandığını ve fuarın hem katılımcılar hem de ziyaretçiler için çok renkli bir atmosfer sunduğunu vurguladı. Aslan, “Bugün açılışımızı yapıyoruz ve 1 Şubat'a kadar devam edecek. Fuarda her salon, farklı bir eğlence temasını kapsıyor. Bir salonda eğlence oyun makineleri yer alırken, diğerlerinde park ekipmanları, havuz-spa sistemleri ve bahçe/outdoor ürünleri sergileniyor. Eğlenmek, dinlenmek ve keyifli vakit geçirmek isteyenlerin ihtiyaç duyduğu her türlü tesis ürününü burada bulmak mümkün.” şeklinde konuştu.
Fuarda toplamda 350 stant yer alırken, 1000'in üzerinde marka ürünlerini sergiliyor. Fuarda yer alan firmalar, özellikle çocuklar, aileler ve tüm yaş grupları için eğlenceli alanlar yaratmayı hedefliyor. Nergis Aslan, etkinliğin “mutlu şehirler” misyonu doğrultusunda insanların yaşam kalitesini artıracak eğlence ve dinlenme alanlarına odaklandığını belirterek, “Biz aslında mutluluk ekosistemi inşa ediyoruz. Temel amacımız, insanların eğlenmeleri, dinlenmeleri ve rahatlamaları için gereken tesislere odaklanmak. Hem çocukların hem de yetişkinlerin daha iyi bir yaşam sürmelerine yardımcı olan bir endüstriyi temsil ediyoruz. Bu yıl fuarımızda birçok firma çevre dostu uygulamalara dikkat etti. Gelecek nesillere daha iyi bir yaşam bırakmak için sürdürülebilirlik bizim için çok önemli.” dedi.
Aslan, sektördeki hareketliliği ve artan proje taleplerini; “Piyasada işler gerçekten çok hareketli. Son yıllarda outdoor yaşam alanlarının ön planda olduğu bir sektör haline geldik. Fuarımıza gelen projeler de bu trendi yansıtacak şekilde çeşitlenmiş durumda. Firmalar burada harika projelerle yer alacak ve fuar sonrasında birçok güzel işin ortaya çıkacağını düşünüyoruz.” şeklinde ifade etti.
Açık hava eğlenceleri ve yaşam alanlarına yönelik Outdoor Design bölümü, bu yıl fuara eklenen yeniliklerden bir tanesi. Aslan, açık hava yaşam alanlarına olan talebin pandemi sonrası arttığını belirterek “Bu yıl, açık hava eğlencelerine ve keyif alanlarına odaklandık. Outdoor Design bölümünde bahçe ürünleri, şezlonglar ve şemsiyeler gibi açık hava yaşamını zenginleştirecek ürünler sergileniyor. Pandemi sonrası insanlar daha fazla açık alanda vakit geçirmek istiyorlar. Bu yüzden açık hava yaşamına yönelik talepler de arttı. Önümüzdeki yıllarda da yenilikçi alanlar eklemeye devam edeceğiz.” şeklinde ekledi.