XSIGHTS Araştırma, Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri Etkinliğine ev sahipliği yaptı. XSIGHTS Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri Müdürü Nuray Özçelik Güler, gerçekleştirdikleri çalışmanın amacından bahsederek, “Hizmet kalitesinde fark yaratmak, hizmet kalitesini iyileştirmek, personelin performansını ölçmek ve nihayetinde aslında ciroya katkıda bulunmaktır” dedi.

XSIGHTS Araştırma, Gastronomi Turizmi Derneği öncülüğünde Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri Etkinliğini düzenledi. Sektöre farkındalık ve değer yaratmak amaçlı XSIGHTS Müşteri Deneyimi ve Gastronomi Turizmi Derneği, sektörün önde gelen isimlerine bu konuyu aktarmak ve bilgi alışverişi yapabilmek adına etkinliğe imza attı.

Fuar Dergisi mikrofonlarımıza özel açıklamalarda bulunan XSIGHTS Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri Müdürü Nuray Özçelik Güler düzenlenen etkinlikle ilgili konuşma gerçekleştirdi.

Özçelik Güler, “Gizli müşteri aslında hizmet noktalarında müşteriye hizmet veren noktalarda, karşılamadan uğurlamaya kadar olan tüm kriterlerin gerçek müşteri gözüyle değerlendirildiği bir ölçme ve değerlendirme sistemi. Yani, mağazanıza, alışveriş merkezinize, restoranınıza ya da sinemanıza gelen bir müşterinin karşılamadan uğurlamaya kadar yaşadığı tüm deneyimi detaylarıyla aktardığı, sonrasında da bunun raporlandığı ve firmaya sunulduğu bir sistem. Böylelikle aslında işletmelere ulaşmayan müşteri şikayetleri ya da geri bildirimleri bu şekilde işletmelere sağlıyoruz” diye konuştu.

XSIGHTS Müşteri Deneyimi ve Gizli Müşteri Müdürü Nuray Özçelik Güler, gerçekleştirdikleri çalışmanın amacından bahsederek şu ifadelere yer verdi:

TOBFED Başkanı Serkan Bakırtaş: Elektrikli araçlar için yeterlilik ve eğitim çalışmalarına hız verilmeli TOBFED Başkanı Serkan Bakırtaş: Elektrikli araçlar için yeterlilik ve eğitim çalışmalarına hız verilmeli

“Hizmet kalitesinde fark yaratmak, hizmet kalitesini iyileştirmek, personelin performansını ölçmek ve nihayetinde aslında ciroya katkıda bulunmaktır. Günümüzde ürün her yerde aynı, hizmet her yerde aynı, fiyat her yerde aynı. Fark yaratan tek şey hizmet. Müşteriyi mağazanıza ya da işletmenize daha fazla çekebilmek için hizmette fark yaratmanız gerekiyor. Müşteriyi çektiğiniz zaman aslında satış hacminiz artıyor. Hem kurum kültürü açısından hem de satış performansı açısından fark yaratan bir proje. Bunun bir sektörü yok, yani karşılamadan uğurlamaya müşteriye birebir dokunan her noktada bu hizmeti veriyoruz. Sinema, tiyatro, hastane, hava yolları gibi müşteriye birebir hizmet veren her noktada bu çalışmayı yapabiliyoruz."

Kaynak: Haber Merkezi