Tureks Fuarcılık Genel Müdürü Nergis Aslan, "ATRAX Fuarı'nda 1000'in üzerinde marka ürünlerini sergiliyor" Tureks Fuarcılık Genel Müdürü Nergis Aslan, "ATRAX Fuarı'nda 1000'in üzerinde marka ürünlerini sergiliyor"

Uluslararası Eğlence, Park, Spor ve Rekreasyon Alanları Endüstrisi Fuarı ATRAX-AQUAFUN İstanbul Fuar Merkezi’nde kapılarını açtı. 30 Ocak - 1 Şubat 2025 tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayacak olan fuar 5 salonda 55 bin metrekarede sergileniyor. Teknolojinin Eğlence sektöründeki yerinin tartışıldığı panele katılım sağlayan  Tüm Eğlence Park Etkinlik ve Atraksiyon Derneği (TEPEA) Başkanı M. Onur Karadağ, ATRAX Fuarı’nı değerlendirdi ve eğlence sektörünün güncel durumunu aktardı.

D S C05835

Karadağ, fuarı,  "Düzenlenen ATRAX Fuarı, Türkiye'de eğlence ve etkinlik sektörünün en büyük oluşumlarından bir tanesi. Oldukça verimli geçiyor. Türkiye'deki firmalarımız, uluslararası çapta güçlü firmalarımız ve bizlerin kendimizi ifade edebileceğimiz bir alan oluşturmasından dolayı sürekli sipariş alıyoruz ve bunun için teşekkür ediyoruz." şeklinde değerlendirdi.

Karadağ, eğlence sektörünün farklı boyutlarda incelenmesi gerektiğini belirterek, "Eğlence sektörünü aslında ayırmak gerekiyor. Bir imalat tarafı, bir işletmecilik tarafı, bir yurt içi ve yurt dışı tarafı olarak ayırmamız gerekiyor. Sektörümüz yurt içinde biraz tabii ki yaşanılan ekonomik dalgalanmalar nedeniyle 2024 yılında pek verimli geçmedi. Ancak 2025 yılının daha umutlu olacağını düşünüyorum. Uluslararası çapta iş yapan ve kendi liglerinde dünyanın en önemli firmaları arasında yer alan firmalarımız, oldukça verimli sonuçlar aldı." şeklinde konuştu.

TEPEA Başkanı, teknolojinin sektördeki önemine vurgu yaparak, teknolojiyi yakından takip ettiklerini belirterek, "Biz aslında teknolojiyi çok yakından kullanan bir sektörüz. Aslında işimiz teknolojiyle birebir bağımlı bir sektör. Ki aslında bundan sonraki süreçte teknolojiyi her sektör kullanmak durumunda. Ancak bizim sektörümüzde, hem işletme tarafında, hem imalat tarafında, hem de tasarım ve projelendirme tarafında eğlenceyi teknolojiden ayırt edemeyiz. Dijitalleşmiş bir sektörüz ve yapay zekâyı da etkin bir şekilde kullanıyoruz. Teknolojiyi yakından takip ediyoruz ve bu dönüşüme zaten hazırız. Dönüşüm arttıkça, devam ettikçe biz de bu dönüşümü yakalamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz." ifadelerini kullandı.

Karadağ, "Biz aslında aileler için, özellikle işletme tarafından baktığımızda, bir toparlayıcı gücüz. Anne, baba, çocuk bu faktörleri bir araya getirdiğimiz güçlü bir yapıya sahibiz. Aileler olarak, çocuklarımızla birlikte eğlenceyi paylaşmamız kaçınılmaz. Onların eğlencesi için yaşıyoruz. Biz onlar için en iyi ve en geniş çaplı eğlenceyi sunmaya çalışıyoruz.” şeklinde konuşarak firmaların da birbirleriyle çalışmaya devam ettiğini belirtti.

Editör: Sude Yılmaz