Editör: İbrahim GÜNEŞ
Zorlu Enerji A.C.E Awards’ta 5 kez ödüllendirildi
Zorlu Enerji, kusursuz müşteri deneyimini yaşatan markaların belirlendiği 8. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde bu yıl beşinci kez ödüllendirildi. Zorlu Enerji, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde sektörünün birincisi olarak “Diamond” ödülünün sahibi oldu.
Zorlu Enerji, 8. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde sektörünün birincisi olarak “Diamond” ödülüne layık görüldü. Zorlu Enerji böylelikle Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde “Enerji” kategorisinde 5’inci kez üst üste müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan firma oldu.
Zorlu Enerji’nin, abonelerine dokunduğu her alanda en iyi müşteri deneyimi yaşattığını belirten Zorlu Enerji Ticaret Genel Müdürü İnanç Salman, “Etik, uyum ve şeffaflık temelleri üzerine kurgulanmış sürdürülebilir ve pozitif katkı sağlayan bir büyüme modeli izliyoruz. Parçası olduğumuz dünya ve toplumla uyumlu operasyonlar yürütmek en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor” diye konuştu.
“Tüketicilerimize dijital alanda sunduğumuz uygulamalarımıza yenilerini ekleyeceğiz”
İnanç Salman, Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1.5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan ‘Müşteri Deneyim Endeksi’ araştırması sonuçlarına göre belirlenen A.C.E. Awards’da üst üste elde edilen başarıda değer odaklı yaklaşımlarının katkısının büyük olduğunu belirterek şunları söyledi: “Müşterilerimize temas ettiğimiz her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşatıyoruz. Öncelikli hedefimiz, abonelerimizin hizmetlerimizden en iyi şekilde yararlanmaları. Bu hedefimiz doğrultusunda teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak hızlı ve müşteri odaklı hizmet sunma ilkemiz doğrultusunda dijitalleşen süreçler üzerinde yoğunlaşıyoruz. “Dijital Abonelik Hizmetleri” projemizle Zorlu Enerji’den perakende elektrik hizmeti alan tüketiciler için tüm işlem kanallarından mesafeli abonelik işlemlerinin (müşteri hizmet merkezleri, e-devlet, mobil uygulama, online işlemler, çağrı merkezi) kolayca gerçekleştirilmesini sağlıyoruz. 2023 yılında elektrik abonelik işlemlerinin yüzde 95’ini dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. A.C.E Awards’ta 5 kez üst üste ödüllendirmemize dijitalleşme ve teknoloji alanında yaptığımız bu yatırımların büyük katkısı oldu. Bu kıymetli ödülleri almamızda emeği geçen bütün ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Geleceğin enerji şirketi olma vizyonumuz doğrultusunda her zaman olduğu değer odaklı yaklaşımımız odağında ulusal ve uluslararası düzeyde takdir gören başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz.”
Yorumlar
-
DOLAR34,55 %0.18
-
EURO36,01 %-0.62
-
ALTIN3.006,41 %1.50
-
BITCOIN98.100 %-0.58
-
ETHEREUM3.399 %0.8
-
BIST9.550 %1.94
Trend Haberler
“HOW- Hub of Warehouse” Türkiye’de ilk kez yeni nesil depo sistemleri ve iç lojistik sektörünü buluşturacak!
“Bir Orkestranın İzinde” belgeseli, 35. Ankara Uluslararası Film Festivali'nde VEKAM Özel Ödülü’ne layık görüldü!
IDEAS Uluslararası Savunma Fuarı ve Semineri'ne yirmi bir Türk firması katılıyor!
Ticaret Bakanlığı'ndan büyük kaçakçılık operasyonu: 276 milyon TL'lik uyuşturucu ele geçirildi
ICRYPEX Uzmanı Yükseltürk kripto para yatırımları için tavsiyelerde bulundu
Forte Bilgi İletişim’den Büyük Adım: Dijital Eğitim Dönüşümünde Sözleşme bedeli artırıldı
8. Uluslararası Kozmetik Kongresi 16-18 aralık'ta Antalya'da gerçekleşecek
Elite World Hotels & Resorts, Ethexpo Avrasya Turizm ve Sağlık Fuarı’na katılıyor
Kimya ve Tekstil Sektörleri, Turkchem Eurasia ve Interdye & Textile Printing Eurasia Fuarlarında bir araya geliyor
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, 25. Ulusal Çocuk Forumu’nu düzenliyor
Türkiye’nin Arap Devletleri ligine ihracatı 39,9 milyar dolara ulaştı
Borsa günü yükselişle tamamladı
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacır, Tokat’ı rekabet gücü yüksek iller arasına alıyor
Binance Türkiye, sermayesini 400 milyon TL’ye çıkardı: kripto ekosisteminde güçleniyor
Borsa güne yükselişle başladı