Zorlu Enerji A.C.E Awards’ta 5 kez ödüllendirildi
Zorlu Enerji, kusursuz müşteri deneyimini yaşatan markaların belirlendiği 8. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde bu yıl beşinci kez ödüllendirildi. Zorlu Enerji, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde sektörünün birincisi olarak “Diamond” ödülünün sahibi oldu.
Zorlu Enerji, 8. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde sektörünün birincisi olarak “Diamond” ödülüne layık görüldü. Zorlu Enerji böylelikle Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde “Enerji” kategorisinde 5’inci kez üst üste müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan firma oldu.
Zorlu Enerji’nin, abonelerine dokunduğu her alanda en iyi müşteri deneyimi yaşattığını belirten Zorlu Enerji Ticaret Genel Müdürü İnanç Salman, “Etik, uyum ve şeffaflık temelleri üzerine kurgulanmış sürdürülebilir ve pozitif katkı sağlayan bir büyüme modeli izliyoruz. Parçası olduğumuz dünya ve toplumla uyumlu operasyonlar yürütmek en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor” diye konuştu.
“Tüketicilerimize dijital alanda sunduğumuz uygulamalarımıza yenilerini ekleyeceğiz”
İnanç Salman, Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1.5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan ‘Müşteri Deneyim Endeksi’ araştırması sonuçlarına göre belirlenen A.C.E. Awards’da üst üste elde edilen başarıda değer odaklı yaklaşımlarının katkısının büyük olduğunu belirterek şunları söyledi: “Müşterilerimize temas ettiğimiz her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşatıyoruz. Öncelikli hedefimiz, abonelerimizin hizmetlerimizden en iyi şekilde yararlanmaları. Bu hedefimiz doğrultusunda teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak hızlı ve müşteri odaklı hizmet sunma ilkemiz doğrultusunda dijitalleşen süreçler üzerinde yoğunlaşıyoruz. “Dijital Abonelik Hizmetleri” projemizle Zorlu Enerji’den perakende elektrik hizmeti alan tüketiciler için tüm işlem kanallarından mesafeli abonelik işlemlerinin (müşteri hizmet merkezleri, e-devlet, mobil uygulama, online işlemler, çağrı merkezi) kolayca gerçekleştirilmesini sağlıyoruz. 2023 yılında elektrik abonelik işlemlerinin yüzde 95’ini dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. A.C.E Awards’ta 5 kez üst üste ödüllendirmemize dijitalleşme ve teknoloji alanında yaptığımız bu yatırımların büyük katkısı oldu. Bu kıymetli ödülleri almamızda emeği geçen bütün ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Geleceğin enerji şirketi olma vizyonumuz doğrultusunda her zaman olduğu değer odaklı yaklaşımımız odağında ulusal ve uluslararası düzeyde takdir gören başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz.”
-
Dolar38,25520 0.34%
-
Euro43,83330 0.15%
-
Sterlin51,08850 0.12%
-
Gram Altın4076,87000 0%
-
BİST 1009.317,00 -0.84%
-
Bitcoin85.262,57 0.91%
Trend Haberler
İBB’nin Turizm Haftasında şehir her yönüyle keşfedilecek
Ekonomi Gazetecileri Derneği'nin yeni başkanı Hasan Arslan oldu
DUADERM güvencesiyle Lipoenzim teknolojisi yenilikçi çözümler sunuyor

Yapı Sektörünün Kalbi İstanbul’da Atacak: Turkeybuild 47. Kez Kapılarını Açıyor

ASAŞ, ihracatın şampiyonları arasında üçüncülüğe yükseldi
İTO Başkanı Şekib Avdagiç, "İlk kez yapılan Altın Çark Film Festivali'nin bu kadar geniş çaplı olması takdire şayan"

Türkiye’ye 2025’in ilk iki ayında 2 milyar dolarlık doğrudan yatırım girişi
MÜSİAD Genel Başkan Yardımcısı Burhan Özdemir: “MAFF, kültür ve sanat yolculuğumuzun ilk adımı”

MÜSİAD Altın Çark Uluslararası Kısa Film Festivali'nde ödüller sahiplerini buldu
MÜSİAD Kadın Başkanı Meryem İlbahar Koca, "İlk günden bu yana her alanda kadın girişimlerini destekliyoruz"

8. Uluslararası Kadın Yönetmenler Festivali 5 Mayıs'ta başlıyor
MÜSİAD Genel Başkanı Mahmut Asmalı, "MÜSİAD Altın Çark, iş dünyası ile sanat dünyası arasında kurulan yeni bir köprüdür"
MÜSİAD Medya Sektör Kurulu Başkanı Saadettin Budak: MÜSİAD Altın Çark Kısa Film Festivali’ne 600 film başvurusu yapıldı

Borsa haftaya yükselişle başladı
Boğaziçi Zirvesi’nde bu yıl Latin Amerika ve Güney Afrika da sahada