Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, deneyim tasarımı alanında Türkiye’de verilen en önemli ödül olarak kabul edilen A.L.F.A. Awards 2023'te Küçük Ev Aletleri kategorisinde yılın "Customer Brand"i olarak ödüle layık görüldü. 2015 yılından bu yana en iyi müşteri deneyimini yaratan markaların ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards’un kazananları belli oldu. Arzum, A.L.F.A. Awards 2023'te Küçük Ev Aletleri kategorisinde yılın "Customer Brand"i (Müşteri Markası) seçildi. A.L.F.A. Awards kazananları 16 Kasım’da Hilton İstanbul Bomonti‘de gerçekleştirilen törenle sahiplerini bulurken, Arzum adına ödülü, Arzum Pazarlama Direktörü Seda Simur Büyükkucak ve Arzum Pazarlama İletişimi Müdürü Melike Gezgin aldı. Arzum Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, “Arzum olarak kullanıcılarımıza sunduğumuz deneyimin çeşitliliğini ve kalitesini artırmak adına her geçen yıl yatırımlarımızı artırıyoruz. Kullanıcı deneyimini dijital teknolojilerin yanı sıra insan kaynağımızla da güçlendiriyoruz. Birçok alanda uyguladığımız çoklu kanal stratejimizi kullanıcı deneyimi alanında da uygulayıp, satış öncesi, sırası ve sonrası olmak üzere her süreçte kullanıcılarımızın yanında oluyoruz. Marka olmanın güven meselesi olduğu bilinciyle kullanıcılarımızın çağrı merkezi, e-ticaret sitemiz, sosyal medya hesaplarımız gibi her kanaldan bize ulaşmalarını sağlıyoruz. Böylece onların istek, talep ve önerilerini her an dinleyip onları özel hissettirecek hizmet ya da ürünler geliştirebiliyoruz. Biz kullanıcılarımıza, kullanıcılarımız da bize dokunabiliyor. Arzum olarak insana yatırım olarak gördüğümüz bu adımlar da bize ödül olarak geri dönüyor. Sektörde sadece ürünlerle değil hizmetlerde de öne çıkmanızı sağlıyor. Böylece tümüyle gerçek kullanıcıların belirlediği ödüllere adımız yazılıyor” şeklinde konuştu. A.L.F.A. Awards kazananları, AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu özgün metodolojisiyle Türkiye’de 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze görüşülerek belirlendi. Endekse temel oluşturan kapsamlı araştırmada “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu”, “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi parametrelerin yer aldığı araştırma 50’nin üstünde kategoride gerçekleştirildi.
Arzum, A.L.F.A. Awards 2023’ten ödülle döndü
-
DOLAR34,08 %0.16
-
EURO38,08 %0.00
-
ALTIN2.833,88 %0.16
-
BITCOIN63.000 %5.05
-
ETHEREUM2.461 %5.4
-
BIST9.976 %2.06
Trend Haberler
Tech Visa Programı ile Türkiye, teknoloji alanında yeni bir merkez olacak
THY, Sürdürülebilir Finansman Modelleriyle Yeni Bir Rekora İmza Attı
ANKIROS 2024, Bakan Kacır'ın katılımı ile kapılarını açtı
MOSFED Başkanı Güleç: Tasarımın kalbinin İstanbul olması gerekiyor
İbrahim Anıl, "Gelmiş Geçmiş en büyük Ankiros'u organize ediyoruz"
Zuchex, Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde kapılarını açtı
Global Leaders Summit, iş dünyasının önde gelen gurularını bir araya getirdi
TCMB'nin politika faizi yüzde 50 seviyesinde sabit kaldı
Lubricant Expo'da Petrol Ofisi'ne büyük ilgi
PayBull İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına Merve Engindeniz atandı
Kiğılı, Fenerbahçe’nin resmi giyim sponsorluğunu üstlendi
Türk otomotiv endüstrisi Automechanika Frankfurt Fuarı'nda yeşil dönüşüm ve yeni iş fırsatlarına odaklandı
Promosyon Show Fuarı 36.kez kapılarını açtı!
7 Türk teknik müşavirlik firması ödüllerini Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın elinden aldı
İTHİB organizatörlüğünde, Türk tekstil sektörü Circular Textile Days'deki yerini aldı