Bu yıl 3.sü İpekyolu Uluslararası Fuarlar tarafından düzenlenen Beauty İstanbul Fuarı İstanbul
BEAUTYISTANBUL fuarında ağırlanan alıcılar yeni iş ortakları arayacak ve heyecan verici iş fırsatları sunacak. PLI-PRIVATE LABEL İSTANBUL VE COSMAKING İSTANBUL BEAUTYISTANBUL, sadece bitmiş ürünler için bir platform değil, aynı zamanda eş zamanlı Private Label İstanbul etkinliği sayesinde perakende zincirlerinin kendi markalarını tedarik edebilecekleri bir buluşma yeridir. Ayrıca CosMaking İstanbul'da içerikten paketlemeye, makine ve etiketleme de dahil olmak üzere kozmetik üretiminin tüm süreçleri sergileniyor. 75 İtalyan kozmetik üreticisi Türkiye’ye geliyor Yıllar içerisinde 5.5 milyar Euro’luk pazar büyüklüğüne ulaşarak tüm dünyanın ilgi odağı haline gelen Türkiye kozmetik sektörü, İtalyanların da dikkatini çekiyor. Türkiye kozmetik pazarında hali hazırda yüzde 5’lik bir pazar payına sahip olan İtalyanlar, Italian Trade Agency (ITA) organizasyonu ile 75 İtalyan kozmetik üreticisini Beauty Istanbul Fuarı’na gönderiyor. İtalya Türkiye’nin 65 milyon dolarlık ithalatıyla 5. sırada yer alıyor. Her yıl ortalama yüzde 10 oranında büyüyerek 5.5 milyar Euro’luk bir pazar büyüklüğüne ulaşan Türk kozmetik sektörü, İtalyan firmaların yoğun ilgisi ile karşılaşıyor. Türkiye kozmetik pazarında yüzde 5’lik bir paya sahip olan İtalyanlar, pazar paylarını arttırmak ve yeni ticari iş birlikteliklerine imza atmak için 75 kozmetik üreticisi ile birlikte 13 – 15 Ekim 2022 tarihleri arasında düzenlenecek Beauty Istanbul Fuarı’nda yerini alıyor. Italian Trade Agency - ITA organizasyonu ile fuara katılan İtalyan kozmetik üreticileri, yeni trend ürünlerini fuarda görücüye çıkaracak. İtalya Türkiye’nin 65 milyon dolarlık ithalatıyla 5. sırada yer alıyor.
Editör: İbrahim GÜNEŞ