Anne, bebek ve çocuk ürünleri sektörünün en prestijli etkinliklerinden biri olan CBME Türkiye, bu yıl 42. kez düzenlenerek İstanbul Fuar Merkezi’nde ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Orta Doğu, Balkanlar, Kuzey Afrika, Rusya ve Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) gibi geniş bir coğrafyanın tedarik noktası olarak öne çıkan fuar, 11-14 Aralık tarihleri arasında gerçekleştiriliyor.
CBME Türkiye Pazarlama Yöneticisi Burcu Şahin, fuarla ilgili detayları Fuar Dergisi’ne anlattı, “42. kez Uluslararası İstanbul Anne ve Büyük Çocuk Ürünleri Fuarımızı gerçekleştiriyoruz. Fuarımız, 11-14 Aralık tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde 1, 2 ve 4 numaralı hollerde düzenlenecek. Cumartesi gününe kadar ziyaretçilerimiz, katılımcı markalarımızla bir araya gelme fırsatı bulabilirler.”
Bu yıl fuarın çok geniş bir ürün yelpazesi sunduğunu belirten Şahin, şu detayları paylaştı:
“Bebek giyiminden bebek araç gereçlerine, taşıma ve güvenlik ürünlerinden bebek gıdasına kadar farklı kategorilerde geniş bir ürün yelpazesi sunuluyor. Ayrıca, 10 farklı ülkeden katılımcı markalar 4 gün boyunca ürünlerini sergileyecek. Fuarımızı bu yıl da başarıyla gerçekleştirmeyi umuyoruz.”
Fuarın yoğun bir ziyaretçi ilgisi gördüğünü ifade eden Burcu Şahin, bölgesel taleplere dair şu bilgileri verdi, “Her zamanki gibi yoğun bir şekilde Orta Doğu ve Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) ülkelerinden, özellikle Rusya ve çevresinden büyük talep aldık. Bunun yanı sıra, bu yıl Balkanlardan gelen ziyaretçi taleplerinde önceki yıllara göre önemli bir artış gözlemledik. Önümüzdeki günlerde daha detaylı analiz yapacağız ancak şu anki durum bu şekilde.”
CBME Türkiye, yalnızca ürün sergilemekle kalmıyor; aynı zamanda sektöre dair en güncel bilgi ve trendlerin paylaşıldığı etkinlikleriyle de fark yaratıyor. Burcu Şahin, bu yılki yenilikler hakkında şunları söyledi, “Bu yıl, önceki yıllardan farklı olarak geniş bir konferans programı ile ziyaretçilerimizi karşılayacağız. İlk üç gün boyunca ihracat fırsatları ve uluslararası pazarlara dair (Afrika, Çin, Uzak Doğu gibi) çeşitli seminerler düzenlenecek. Bu seminerleri takip etmelerini herkese öneriyoruz.”
Trendleri takip etmek isteyenler için WGSN Trend Seminerleri’nin bu yıl da devam edeceğini belirten Şahin, ayrıca yeni eklenen Pop-up Corner alanıyla ilgili şu bilgileri verdi. “Gelecek sezonlara dair trendlerin açıklanacağı WGSN Trend Semineri düzenlenecek. Ayrıca, katılımcı markalarımızın ürünlerini sergilediği stantlar dışında, bu yıl ilk defa Pop-up Corner adı verilen bir alanımız olacak. Bu alanda, talep eden katılımcılarımızın farklı ürün gruplarını bir arada sergileyebileceği bir sergi ve trend alanı oluşturduk.”
CBME Türkiye’nin bu yılki en dikkat çeken yeniliklerinden biri de kadın girişimcilere özel tasarlanan "Woman in Charge" alanı oldu. Şahin, bu projeyi şöyle anlattı: “Bu yılın bir diğer yeniliği ise kadın girişimcilere özel olarak tasarlanan Woman in Charge alanımız. Burada, kadınlara yönelik seminerler ve etkinliklerle dolu bir içerik ziyaretçilerimizi bekliyor olacak.”