Deprem sonrası iletişiminde medyanın rolü mühim
Deprem sonrası yardımlaşmada teknik arama kurtarma, lojistik ve temel gıda üretim dağıtım sektörlerinin önemi kadar bu süreçte sağlıklı ve hızlı haberleşme adına basın-yayın ile iletişim alanı da bir o kadar büyük önem arz ediyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Marka ve İletişim Danışmanı Nesrin Gündüz; yılmadan, araştırarak güvenli haberlerin aktarımı noktasında bilinçlendirmenin önemini vurguladı.
''Deprem sonrası iletişiminde medyanın rolü mühim''
Deprem sonrasında nakdi ve ayni yardımların yerine ulaştığının takibinde medyaya önemli görev düştüğünün altını çizen Marka ve İletişim Danışmanı, Niş PR Ajans Başkanı Nesrin Gündüz; “İletişimcilerin yaşanan doğal afetlerden sonra dikkat etmesi gereken en önemli nokta, basın organlarını meşgul etmemek adına medya kanallarına gündem dışı içeriğe sahip bülten servis etmemeye özen göstermek. Bu hassas dönemde haberciliğin; başkalarının acılarının davetsiz misafiri olmadan, ama seslerini duyurmak isteyenlere de kulak tıkamadan, hassasiyetle, empati kurmaya çalışılarak yapılması gerekiyor. Afetle ilgili haber ve duyuruların resmi kaynaklardan takip edilerek ve araştırılarak teyit edildikten sonra servis edilmesi dikkat edilmesi gereken en önemli noktalar arasında yer alıyor. Bunlara özen gösterildiği sürece de sosyal medyada oluşabilecek yanlış bilgi karmaşasına engel olunabiliyor” dedi.
''Markalar en doğru şekilde organize edilmeli''
Markaların en doğru şekilde organize edilmesinin önemini vurgulayan Gündüz; “Kurumların bir diğer dikkat edeceği hususlardan biri de bu bölgede bağlı oldukları marka-ihtiyaç yönetimi oluyor. Bu süreçte danışmanlığı yürütülen markalarla iletişime geçilerek markaların afet bölgelerindeki ihtiyaçlara uygun ürünleri tespit edilmeli ve ürünlerin en güvenli şekilde nakliyesinin planlanması gerekiyor. Halkla ilişkilerin markalarını en doğru şekilde yönlendirerek organizasyonun takibini yapması son derece önem arz ediyor. Markalar adına yapılan bağış ve taziyeler konusunda ise reklam refleksinden uzak durarak, kamuoyu vicdanını rahatsız etmeyecek şekilde duyurular yapılması bekleniyor” açıklamasında bulundu.
-
Dolar38,10260 0.33%
-
Euro43,23870 1.42%
-
Sterlin49,96110 1.34%
-
Gram Altın3952,28000 2.2%
-
BİST 1009.381,00 0.45%
-
Bitcoin83.810,77 5.29%
Trend Haberler

En Yeni Ütü ve Pres Makineleri Garment Tech İstanbul Fuarı'nda Sergilenecek
Prizma Fuarcılık Başkanı Cengiz İmeci, "Hedefimiz doğaseverleri sektörün yenilikçi ürünleriyle buluşturmak"

Antalya Yacht Life Boat Show 2025 Kapılarını Açtı!

FORTE ve MILSOFT Stratejik Ortaklık Görüşmelerine Başladı: Savunma Sanayiinde Yeni Dönem Başlıyor

Servotel’den Lüksün Yeni Tanımına Yön Veren Projeler

Güneş enerjisi ve depolama sektörünün devleri Solarex İstanbul’da buluşuyor
SolarEX İstanbul, sektörde dünyanın en büyük üç fuarından biri olarak 17. kez kapılarını açtı

Doğaseverler Yenikapı’daki Naturfest fuarında buluştu
Teknolojinin kalbi İstanbul'da atacak: “Avrasya Teknoloji Haftası” 17-19 Nisan 2025 tarihleri arasında İFM'de

Konut fiyatları ve faizler yatırımcıları harekete geçirdi: Gayrimenkulde ilk çeyrek rekoru kırıldı

Sektörün birleştirici unsuru MCA World Fuarı İstanbul Fuar Merkezi’nde başladı

Türkiye Kültür Yolu Festivali Adana’da başladı

Elektrik Piyasasında Fiyat Tavanı Yükseldi: Yeni Azami Fiyat 3.400 TL!

TURKCOMPOSITE 2026 Fuarı'nın organizasyonu KSD ve CNG Fuarcılık iş birliği ile gerçekleştirilecek
SolarEX Proje Müdürü Yasemin Terle, "SolarEX İstanbul, bu yıl dünyanın en büyük üçüncü fuarı olarak kapılarını açtı"