Tüm perakendecilere, özel markalı ürün kategorilerinde siparişlerini yerine getirmek için etkili bir iş platformu olan SobMa, 9-10 Nisan tarihleri arasında CrocusExpo'da gerçekleşti. Birçok Türk firmanın da katıldığı fuar, Rusya'nın ve diğer ülkelerin perakendecileri, marka sahipleri ve sözleşmeli üreticileri bir araya getirdi. Bu platform, gıda ve gıda dışı ürünlerin sergilendiği ve çeşitli perakende ve e-ticaret şirketleri için en iyi koşulları sunduğu bir buluşma noktası oldu.
Birçok büyük şirketin Rusya'daki faaliyetlerini askıya aldığı bir dönemde, perakendeciler yeni ürünler ve üreticiler bulmak için harekete geçti. Moskova'da birçok yeni müşteri ve güvenilir iş ortağının bir araya geldiği fuar geçtiğimiz yıl 3,500'den fazla pazar profesyoneli, 50'den fazla Rusya bölgesinden ziyaretçiyi, tüm FMCG ürün gruplarının üreticilerini içeren 160'tan fazla katılımcı şirketi ve yeni özel markalı ürünlerin yer aldığı Novelty Lab'da 50'den fazla üreticiyi ağırlamıştı. Üreticiler ve perakende temsilcileri arasında 400'den fazla yüz yüze toplantı düzenlenen Retail Connect Zirvesi, sektörün önde gelen 20 konuşmacısının yer aldığı iki günlük bilgilendirici konferans programı gibi birçok etkinliğe ev sahipliği yapan fuar bu yıl da yoğun ilgi gördü.