The Purest Solutions, doğal ve organik bileşenlerle hazırladığı ürünlerle sektördeki standartları yeniden şekillendiriyor. The Purest Solutions, her yıl gelenek haline gelmesini hedeflediği Solutions Days kampanyası ile sektörde öncü olmasının yanı sıra, 4 yıllık başarısını kutlamak için özel bir etkinlik düzenledi. The Purest Solutions, 1 ay boyunca sunduğu fırsat kampanyalarına ek olarak 300’den fazla influencer’ı ağırladığı gecede sağlıklı ciltler için en saf çözümleri sunarak, eğlenceli bir doğum günü partisine ev sahipliği yaptı. Katılımcılar Jazz Konseri, Dans gösterileri ve Dj performansı eşliğinde The Purest Solutions’ın 4. yılını kutladı.
The Purest Solutions Marka Müdürü Nurdan Duygu Yüzer, markanın 4. yaşında, Fuar Dergisi mikrofonlarımıza konuştu.
Solution Days kampanyasının en önemli kampanyalarımızdan biri olduğunu belirten Yüzer, ay boyunca kullanıcı ile sürdürülebilirlik iletişimini en çok sağlayabildikleri aylardan bir tanesi olduğunu belirterek, ‘’Ağustos ayı boyunca ürünlerimiz %45 indirimle kullanıcılarımıza buluşuyor. Üst metinde bu şekilde. Ama alt metine indiğimizde bu kadar çok kullanıcıya ulaşabildiğimiz noktada sürdürülebilirliği her zaman odağımıza alıyoruz. Daha çok sürdürülebilirlik ile iletişimi yapıyoruz. Hayata destekle, According ile ve Haçiko ile yaptığımız işbirliklerin daha yolunu gerçekleştiriyoruz. Ve aynı zamanda ay içinde sahada da 180 tane etkinlik gerçekleştiriyoruz. O yüzden çok heyecanlıyız. Biz yıl boyunca Solution Days’i bekliyoruz. Çok büyük bir heyecanla. Ve şu anda bu parti de, aslında bunun bir yansıması. Biz hep beraber, içerik üreticileriyle, partnerlerimizle, iş ortaklarımızla, sektör paydaşlarımızla beraber büyüdüğümüzü düşünüyoruz. Bu markayı hep beraber büyüttük. Bu çok keyifli.’’ ifadelerini kullandı ve ‘’Birçok influencer'ın olduğunu görmenin çok değerli olduğunu belirtti.
The Purest Solutions, 4 yıldır sağlıklı ciltler için en saf çözümleri üretiyor. Nurdan Duygu Yüzer, Fuar Dergisi mikrofonlarımıza bu denli başarılı geçen 4 yılı şu ifadelerle anlattı:
‘’4 yıl önce aslında sağlıklı ciltler için en saf çözümler mottosuyla yola çıktık. Temel felsefemiz temiz bir marka yaratmak. Az ama öz içerikle kullanıcılarımıza buluşmak. Sürdürülebilirlik odağımızı hiç kesmemek. Ve aynı zamanda efektif formülasyonlarla yer almak. O günden bugüne geldiğimizde dünyada birçok şey değişti. Ama markamızdaki felsefemiz hiç değişmedi. Bu öz değerlerimiz inşallah şartlar uygun olursa Purest Solutions için sonsuza kadar devam edecek. Marka var olduğunca değerlerimiz de var olacak.’’
Marka için önemli değerlerden bir tanesinin kullanıcı iletişimi olduğunu belirten Yüzer, ‘’Kullanıcılarımıza doğru iletişim yapma; Doğru cilt bakım nasıl yapılır? Cilt bakım rutini nasıl oluşturulur? Bunu az ve öz içerikle nasıl yaparız? Gibi sorulara çözümler getirmek Aslında bu bizim için önemli donelerden bir tanesi. Ben her zaman şöyle söylüyorum aslında: Pure Solutions markasını bir kullanıcı aldığı zaman sadece bir cilt bakım ürünü almıyor. Bir yaşam tarzı da alıyor. Bana göre Pure Solutions bir cilt bakım markasından çok daha ötesi. Yani bir kültür ya da bir yaşam tarzı markası şu anda. 4 yıl önceki hayalimizi hala sürdürüyor olmak da bence bir sürdürebilirlik. O yüzden bugün burada bunu izlemek çok keyifli.’’ şeklinde konuştu.
The Purest Solutions kullanıcılarıyla iletişim konusunu odak noktası haline getirerek, müşterilerine doğru cilt bakımı yapma ve rutin oluşturma gibi destekler de sağlıyor. Müşterilerin bu hizmetten nasıl yararlancağından bahseden The Purest Solutions Marka Müdürü Yüzer, ‘’Kullanıcılarımız bize istedikleri her zaman bütün kanallardan ulaşabiliyor. Birçok CRM tool'unu kullanıyoruz. Hem iletişim hatlarımızdan, CRM'den maillerle, SMS'le birçok farklı yoldan bize ulaşabiliyorlar. Hepsine birebir mentörlük sağlıyoruz. Bugün Pure Solutions olarak birçok kullanıcıdan gelen soruyu cevapladığımızı gururla söyleyebilirim. Ve hepsiyle de bizim ekibimiz tek tek ilgileniyor. Burada da cilt bakım uzmanlığımızın ne kadar ileri seviyeye taşıdığımızı göstermek istiyoruz.’’
Cilt sorunlarının aynı olmasına rağmen, sektörde birçok marka ve ürünün olması dolayısıyla kullanıcıların kafasının oldukça karışık olduğunu düşündüğünü belirten Yüzer, ‘’Az ama öz içerikle ve kısa rutinlerle, daha az rutinlerle ve doğru ürünlerle de rutinin tamamlanacağını anlatmaya çalışıyoruz. Tüm kanallarımızdan aslında kullanıcılarımıza’’ şeklinde konuştu.