TASD Başkanı Berke İçten, "2025 yılında AYMOD'u yurt dışına açmayı hedefliyoruz" TASD Başkanı Berke İçten, "2025 yılında AYMOD'u yurt dışına açmayı hedefliyoruz"
Beauty Eurasia 2022 Fuarı’nda Glohe Group İhracat Bölge Müdürü Fulya Demir’le bir röportaj gerçekleştirdik. ''DOĞALA DÖNÜYORUZ'' Merhaba Fulya Hanım. Firmanızı sizden dinleyebilir miyiz? Tabii, hoş geldiniz öncelikle. Firmamız 2015 yılında, firmamızın kurucusu Bekir Bey’in torunuyla olan hikayesiyle başlıyor. Torununun bir cilt problemi oluyor. Türkiye’de bu cilt problemini tedavi edecek doğal bir ürün bulamıyor. Rusya’da bir ürün buluyor sadece. Rusya’daki ürünü Türkiye’ye getirip dağıtmak yerine bunun üzerine bir yatırım yapıyor. Bekir Bey’in bu hikayesiyle başlıyor. Öncesi tabii Bioarge firmasıyla biz araştırmasını yaptık, olabilir mi olamaz mı diye. 2013’te baktık ki oluyor, 2015’te Glohe Bitkisel firmamızı kurduk. 2016 yılında eczanelerde satışa çıkmak üzere ürünümüzü tasarladık. Yurt içindeki markalarımızın satışını oturttuktan sonra ihracata ağırlık verdik 2020’de. Şimdi 20 ülkeye ihraç ediyoruz. Ağırlıklı olarak Orta Doğu ve Avrupa ülkeleri. Beauty Eurasia fuarında da bu rakamları artırmayı hedefliyoruz. Röportajın devamı yeni sayımızda...
Editör: Admin Admin