Arzum, Kahve Zirvesi’ndeki yerini aldı: Türk kahvesini anlattı Arzum, Kahve Zirvesi’ndeki yerini aldı: Türk kahvesini anlattı

Türk Hava Yolları (THY), seyahat acentelerine yönelik geliştirdiği "TKCONNECT" dağıtım platformunu daha da güçlendirmek amacıyla önemli stratejik ortaklıklara imza attı. THY Basın Müşavirliği tarafından yapılan açıklamaya göre, platformun daha geniş bir kitleye ulaşması ve seyahat acentelerine özel tekliflerin sunulması için önde gelen içerik toplayıcılarıyla ortaklık anlaşmaları yapıldı.

Bu yeni stratejik ortaklar arasında Travelfusion, Verteil, DRCT, Mystifly, Nuua, Nuflights ve Theta yer alıyor. Bu iş birliği ile seyahat acenteleri, son teknoloji araçlarla desteklenerek rezervasyon süreçlerini kolaylaştırma ve müşterilere daha geniş ve özel teklifler sunma imkanına sahip olacak.

THY Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, "TKCONNECT" platformunun yaygınlaştırılmasında bu önemli içerik toplayıcılarla ortaklık yapmaktan heyecan duyduklarını belirtti. Olmuştur, bu içerik toplayıcıların üst düzey dağıtım çözümleri sunma konusundaki kanıtlanmış tecrübelerine dikkat çekerek, "Uzmanlıkları, TKCONNECT'in erişimini ve etkisini en üst düzeye çıkarmada etkili olacaktır. Bu girişim, müşterilerimize üstün seyahat çözümleri ve olağanüstü hizmet sunma konusundaki ortak vizyonumuzu yansıtmaktadır," dedi.

Ayrıca, Olmuştur, "NDC teknolojisini benimseyerek, daha bağlantılı ve verimli bir seyahat ekosisteminin önünü açıyoruz," ifadelerini kullandı. Bu stratejik hamle ile THY, dijital dağıtım çözümlerini genişletmeyi ve küresel pazardaki yerini daha da güçlendirmeyi hedefliyor.

Editör: Sude Yılmaz