Tureks Uluslararası Fuarcılık tarafından düzenlenen Uluslararası Eğlence, Park, Spor ve Rekreasyon Alanları Endüstrisi Fuarı ATRAX-AQUAFUN, 30 Ocak - 1 Şubat 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde gerçekleşecek. 350’den fazla firmanın katılımının beklendiği bu etkinlik, “Mutluluk Ekosistemi İnşa Ediyoruz” temasıyla sektör liderlerini, yatırımcıları ve profesyonelleri bir araya getirmeye hazırlanıyor.
Bu yıl toplam 55 bin metrekarelik bir alanda, 5 holde düzenlenecek olan ATRAX Fuarı, katılımcılara binlerce ürün ve hizmeti sektör profesyonellerine tanıtma olanağı sağlayacak. Fuar alanı, farklı ürün gruplarına göre organize edilecek: Hall 5, 6 ve 7 eğlence, park ve spor alanlarına yönelik ürün ve hizmetlere, Hall 2 ve 4 ise havuz, bahçe ve açık yaşam alanlarına yönelik çözümlere ev sahipliği yapacak.
Tureks Uluslararası Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı ve Fuar Organizatörü Nergis Aslan, fuarın “Mutlu Şehirler” misyonu doğrultusunda, şehirlerdeki eğlence ve aktivite alanlarının toplum, çocuklar ve çevre için önemine dikkat çekeceğini belirtti. Aslan, “Sağlıklı bir toplum ve sosyalleşme için alan yaratma vizyonumuzla, bu yılki fuar temasını ‘Sürdürülebilir bir hayata katkı’ olarak seçtik. Bu tema, toplumsal yaşamın iyileştirilmesi ve sürdürülebilirliğin birbiriyle nasıl iç içe olduğunu vurguluyor. Fuarımızda yalnızca ürün sergilemekle kalmayıp, geleceğe dair bir vizyon sunmayı amaçlıyoruz. Sürdürülebilir yaşam alanları tasarlama, mutluluk ve refahı artıran çözümler gibi konulara odaklanacağız. Çevre dostu, uzun vadeli etkiler yaratabilecek projeler ve tasarımlar, fuar katılımcıları için ilham kaynağı olacak,” ifadelerini kullandı.
ATRAX Fuarı, parklar, bahçeler, havuzlar, spor sahaları ve oyun alanları gibi bireysel ve toplumsal yaşam kalitesini yükselten mekanlar tasarlayan sektörleri bir araya getirerek yenilikçi çözümleri ve yatırım fırsatlarını keşfetme olanağı sunuyor. Bu etkinlik, sektörde iş birliklerini güçlendirmenin yanı sıra, modern yaşamın ihtiyaçlarına uygun yeni projeler için ilham kaynağı olmayı hedefliyor.