2022 yılında ilk adımlarını atan ve kalite odaklı bir anlayışla sektöre giriş yapan İmprime, 4 yeni kokusu ile marka lansmanını gerçekleştirdi. Şerefiye Sarnıcı'nda gerçekleşen lansmanda, onlarca influencer ve konuklar defile ve dans şovları eşliğinde ağırlanarak yeni kokuların tanıtımı yapıldı. Lansmanla ilgili detayları Imprime Genel Müdürü Kerim Akbaş aktardı.
Akbaş, “Rekabetin çok yoğun olduğu bir sektörde farklılaşmayı başarmak, kalitenin ötesine geçmeyi gerektiriyordu. Biz de bu anlayışla hareket ederek ilk 8 kokumuzla yola çıktık. Bugün ise 4 yeni kokumuzu daha insanlarla buluşturmuş durumdayız. Amacımız yalnızca güzel kokular yaratmak değil, insanlara unutulmaz hisler yaşatmak. Koku, limbik sistemimize doğrudan bağlı ve anılarımızın önemli bir parçası. Bu yüzden, İmprime olarak yalnızca bir marka değil, insanların anılarında yer edinen bir deneyim olmayı hedefliyoruz.” şeklinde konuştu
2025 Hedefleri: Yeni Ürünler ve Daha Fazla Etkileşim
Kerim Akbaş, 2025 yılına dair hedeflerini de paylaştı. İç pazardaki güçlü duruşlarını daha da ileriye taşımayı amaçladıklarını belirterek, yeni kokular ve ürün gruplarıyla geniş bir kitleye ulaşmayı hedeflediklerini söyledi:
“2022’de başlayan yolculuğumuzda, tüketicilerimizle güçlü bir bağ kurmayı başardık. Şimdi ise 2025 hedeflerimize odaklandık. İlk 8 kokumuzun başarısını 4 yeni kokumuzla pekiştirerek, markamızı daha kaliteli ve karizmatik bir yüzle temsil etmek istiyoruz. Bunun yanı sıra, sadece parfümle sınırlı kalmayan bir ürün yelpazesiyle, herkesin günlük hayatında yer almayı planlıyoruz.”
Imprime’nin gelecekteki vizyonu yalnızca parfümlerle sınırlı değil. Kerim Akbaş, ev kokuları ve seyahat boyu ürünlerden oluşan geniş bir ürün yelpazesi planladıklarını ifade ederek, “Kokuyla ilgili her alanda varlık göstermek istiyoruz. 2025 yılında, iki yeni kokumuzu daha piyasaya sürmeyi planlıyoruz. Bunun yanı sıra, ev kokularından çantalarda taşınabilen seyahat boyu ürünlere kadar farklı seçeneklerle tüketicilerimize hitap edeceğiz.” dedi
İmprime, koku sektöründe sadece bir marka olmanın ötesine geçerek, insanların hayatlarında iz bırakmayı ve günlük yaşamlarının bir parçası olmayı hedefliyor.