PASİD, Metal Expo Fuarı'nda düzenlediği panelde sektörün geleceğini değerlendirdi PASİD, Metal Expo Fuarı'nda düzenlediği panelde sektörün geleceğini değerlendirdi
Firmaların global gücü olma adına 35’ncisi düzenlenen Promosyon Show; binlerce ürünü, yenilikleri yurt içi ve yurt dışından katılım sağlayacak kurumsal alıcıların beğenisine sunacak. Pandemi etkisiyle Çin’deki tedarik zincirinin bozulması Türkiye’nin promosyon sektöründeki cazibesini artırdı. Coğrafi konum, kaliteli ürün ve zamanında teslimle dikkatleri üzerine çeken Türkiye, alternatif pazar arayışına giren Asya, Avrupa ve Afrika kıtasındaki birçok ülkenin kurumsal satın almacısını Türkiye pazarına çekmeyi başardı. 30 ÜLKEDEN 200’E YAKIN KURUMSAL SATIN ALMACI GELİYOR Başta İngiltere, Almanya, Fransa, İtalya, İspanya olmak üzere Avrupa, Asya, Afrika ve Orta Doğu’daki 30 ülkeden 200’e yakın firmanın kurumsal satın almacısı alım yapmak için 28 Eylül’de Promosyon Show’da olacak. Fuarda; deri-tekstil, dekorasyon ürünleri, ofis malzemeleri, kırtasiye, seramik, el aletleri, toprak ve cam ürünleri, baskılı materyaller, elektronik ürünler, makine ekipmanları, oyuncaklar, şarj aletleri gibi binlerce promosyon ve hediyelik eşya ürünü sergilenecek. Yerli ve yabancı alıcılar, klasik ve teknolojik promosyon ürünlerin yanı sıra fuarda kişi ve kurumlar için tasarlanan özel ürün yelpazesini de yakından inceleme fırsatı bulacak. Türkiye’nin promosyon ve hediyelik eşya ürünleri sektöründe faaliyet gösteren firma yetkilileri, fuar süresince sektör profesyonelleri ile buluşarak B2B alanlarında tedarikçilerle iş görüşmesi gerçekleştirebilecek.