Silmo İstanbul Optik Fuarı 2024 kapılarını açtı Silmo İstanbul Optik Fuarı 2024 kapılarını açtı

Dubai BeautyWorld Middle East Fuar’ına katılan Sinoz Kozmetik’in   ihracat hedefi 50 ülkede yıllık 10 milyon dolar seviyesine ulaşmak…

Dünyanın en etkili güzellik fuarlarından biri olan Dubai BeautyWorld Middle East Fuar’ının 26.'sı 31 Ekim-2 Kasım tarihleri arasında Dubai Dünya Ticaret Merkezi'nde gerçekleşti. Fuar, 60’dan fazla ülkeden 1.400’ün üzerinde katılımcı şirkete ev sahipliği yaparak yaklaşık 30.000 ziyaretçiyi ağırladı. Parfümeri, kozmetik, güzellik, kişisel bakım ve temizlik ürünleri sektörlerinde Orta Doğu’nun en önemli uluslararası ticari etkinliği olan Dubai BeautyWorld Middle East Fuar’a katılan Türk cilt bakım ürünleri markası Sinoz Kozmetik, yoğun ilgiyle karşılaştı. İkinci defa katıldığı Dubai BeautyWorld Middle East Fuar’ında büyük ilgi gören ve 3 gün boyunca uluslararası görüşmeler gerçekleştiren Sinoz Kozmetik CEO'su Yasin Çörekci; “ Sinoz Kozmetik olarak, özellikle İhracat kanalına bu yıl hem yapısal hem de kaynak olarak ciddi bir yatırım yapıyoruz. 35 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. İhracat hedefimiz 50 ülkeyle yıllık 10 milyon dolar ihracat seviyesine ulaşmak.” dedi.