Türkiye ve Avrasya’nın lider sektör ve iş birliği platformu olan BeautyEurasia, bugün kapılarını açtı. Geçtiğimiz yıl yerli ve yabancı 17 bin sektör profesyonelini bir araya getiren fuar, bu yıl da yoğun ilgi görüyor. 3 salonda 70’in üzerinde ülkeden 600’ü aşkın yabancı satın alma profesyonelini katılımcılar ile buluşturan fuar 17 Haziran’a kadar devam edecek. Dünyanın dört bir yanındaki üretici ve tedarikçilerin ürün, hizmet ve teknolojilerini bu yıl da bir araya getiren BeautyEurasia, 17 Haziran Cumartesi gününe kadar devam edecek. BeautyEurasia VIP davetli alım heyeti programı kapsamında; Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere, 70 ülkeden 600’ün üzerinde profesyonel satın almacıyı katılımcılarla buluşturuyor. Bu program ile katılımcılar, çok sayıda uluslararası üst düzey alıcı ile bir araya gelerek yeni tedarik sağlama, iş geliştirme ve ortaklık kurma imkânı buldular. Rusya, Fransa, Bulgaristan, Yunanistan, Hindistan, İtalya, İsviçre, Ukrayna, Japonya ve Çin gibi ülkeler başta olmak üzere toplamda 450’ye yakın yerli ve yabancı firma, sektörün en önemli ticari platformlarından birisi olan fuara yoğun ilgi gösteriyor. Bölgesinin en büyük sektör fuarı olan, ICA Events tarafından düzenlenen BeautyEurasia, sektörün gelişimine katkıda bulunarak Türkiye’nin uluslararası arenadaki konumunu daha da güçlendirmeyi hedefliyor. Fuar; Türkiye ve Avrasya bölgesindeki sektörün global ve bölgesel gelişim alanlarının tartışılmasını ve bilgi alışverişini sağlayarak, yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik verimli bir platform görevi görüyor. Ülke ekonomisine katkı sağlayacak 2023 yılının ilk çeyrek döneminde ihracatı 2022 yılının aynı dönemine göre yüzde 27,1 artan ve 652,3 milyon dolara yükselen kozmetik sektöründe, BeautyEurasia güçlü bölgesel ağı ile Türkiye için yeni iş, ortaklık ve ihracat fırsatları yaratıyor. İlk çeyrek dönemindeki ihracat artışının sağlanması ve Türkiye’nin kozmetikte önemli bir üretim ülkesi olarak öne çıkmasıyla katılımcıların daha fazla dikkatini çeken fuarın ziyaretçi sayısı da geçen yıla oranla artıyor. Geçtiğimiz yıllarda fuara gösterilen ilgiden çok memnun olduklarını dile getiren BeautyEurasia Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, “BeautyEurasia’da öncelikli hedefimiz şirketlerin stratejilerini ve yeniliklerini gözlemleme fırsatı bulmalarına zemin hazırlayarak, geçen yıl elde edilen 400 milyon euroluk iş hacmini yükselterek sektör dinamiğinin hızlanmasına ve büyümesine katkıda bulunmak. Katılımcılara geniş bir ağ oluşturma ve pazar potansiyelini keşfetme imkânı sağlayan BeautyEurasia ile sektörün bu başarısına katkı sunmuş olmaktan dolayı gurur duyuyoruz. Sektördeki 18 yıllık deneyimimizle, katılımcı ve ziyaretçilerimizle yeniden buluşuyor olmak bizim için büyük bir mutluluk” dedi.
18. Uluslararası BeautyEurasia Fuarı ziyaretçileriyle buluştu
-
Dolar37,99010 0%
-
Euro41,64860 -0.23%
-
Sterlin48,55800 -0.99%
-
Gram Altın3616,66000 -2.53%
-
BİST 1009.407,00 0.29%
-
Bitcoin78.937,02 -2.22%
Trend Haberler
İDSB ve ULFED iş birliğiyle Türkiye – Suriye Geleneksel STK Bayramlaşma Programı gerçekleştirildi

Trump’tan yeni gümrük tarifeleri beklenirken Bitcoin 84.000 dolar seviyesinde tutunmaya çalışıyor

Ticaret Bakanı Ömer Bolat: Bugün Ekonomiye Sahip Çıkma Günü

FORTE ve MILSOFT Stratejik Ortaklık Görüşmelerine Başladı: Savunma Sanayiinde Yeni Dönem Başlıyor

Türkiye’den 127 Firma Hannover Messe’de Yenilikçi Ürünlerini Tanıtıyor

Antalya Yacht Life Boat Show 2025 Kapılarını Açtı!

Konut fiyatları ve faizler yatırımcıları harekete geçirdi: Gayrimenkulde ilk çeyrek rekoru kırıldı

İstanbul Aile Festivali, 10-13 Nisan’da Sirkeci Garı'nda!

Akaryakıta yapılacak zam son anda iptal edildi

Bayram Tatilinde Demiryollarına Yoğun İlgi: 2,8 Milyon Yolcu Taşındı
Ege İhracatçı Birlikleri’nde 2024 Mali Genel Kurul maratonu başlıyor
Güzellik & Bakım Fuarı, dijital çağın trendlerini İstanbul’da buluşturuyor

ALZ Berlin Uluslararası Sağlık Fuarı'nın açılışı gerçekleşti

Ticaret Bakanı Ömer Bolat: "Türkiye'miz, halkımız, ticaret ve milli ekonomi kazandı"

Gayrimenkul piyasasında arz-talep dengesi bozuluyor