Türkiye ve Avrasya’nın lider sektör ve iş birliği platformu olan BeautyEurasia, 12 Haziran’da kapılarını açıyor. Yurt dışından yoğun talep ve ilgi gören BeautyEurasia’da 40 ülkeden 600’ün üzerinde profesyonel satın almacıyı katılımcılarla buluşturmak için hazırlıklar sürüyor.

1711357412 G Rsel 6

Türk ekonomisinin lokomotif sektörleri için fuarlar düzenleyen ICA Events tarafından organize edilen ve Avrasya pazarına açılan en önemli kapılardan biri olan  19. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı – BeautyEurasia 12- 14 Haziran 2024 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek. Türkiye ve Avrasya’nın en büyük kozmetik fuarlarından biri olan BeautyEurasia, binlerce profesyonel katılımcı ve alıcıyı bir araya getirmek üzere hazırlıklarını tüm hızıyla sürdürüyor. Yurt dışından yoğun talep gören BeautyEurasia; bu yıl VIP davetli alım heyeti programı kapsamında Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere, 40 ülkeden 600’ün üzerinde profesyonel satın almacıyı katılımcılarla buluşturacak.

ETMD Başkanı Cemil Topak: Electricity Eurasia, sektörün nabzını tutan ve yenilikleri konuşan bir platform ETMD Başkanı Cemil Topak: Electricity Eurasia, sektörün nabzını tutan ve yenilikleri konuşan bir platform

Yurt dışından yoğun talep ve ilgi gördüklerini dile getiren  BeautyEurasia Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, “Dünyanın önde gelen birçok seçkin kozmetik ve güzellik markasının yer aldığı BeautyEurasia, geçen sene bir önceki yıla kıyasla ziyaretçi sayısını %14 arttırarak, %27’si uluslararası olmak üzere, toplamda 128 ülkeden 19.799 ziyaretçiyi ağırladı. Fuara yabancı ziyaretçilerin katılım oranı da 2023’te bir önceki seneye göre %10’luk bir artış gösterdi. Yeni ihracat fırsatlarına ev sahipliği yapan BeautyEurasia, bu yıl özellikle yurt dışından gelen çok güçlü talep ve ilgi ile karşı karşıya.. Yabancı ziyaretçi sayımızda artış yaşanacak; beklediğimiz katılımcı dağılımı %50 yabancı, %50 yerel katılımcı şeklinde. Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere, 40 ülkeden 600’ün üzerinde profesyonel satın almacıyı katılımcılarla buluşturacağız” dedi. 

1711357413 G Rsel 3

Ticaret Bakanlığı’nın fuar katılımcılarının tanıtım faaliyeti harcamalarına yüzde 50 oranında destek sağladığını da vurgulayarak sözlerini sürdüren BeautyEurasia Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, “Stand satışlarımızın ise %76’sını şimdiden tamamladık. 2023 yılında Türkiye’nin kozmetik ürünleri ihracatı yüzde 15,5 artışla 2,83 milyar dolar olarak gerçekleşmiştir. 2024 yılında ise kozmetik ihracatında yüzde 8-10 arasında bir artış hedefi bulunmaktadır. Kozmetik ihracatının ivme kazanmasıyla birlikte görüyoruz ki BeautyEurasia güçlü bölgesel ağı ile Türkiye için yeni iş, ortaklık ve ihracat fırsatları yaratmaya bu yıl da devam edecek. Fuarımız; Türkiye ve Avrasya bölgesindeki sektörün global ve bölgesel gelişim alanlarının tartışılmasını ve bilgi alışverişini sağlayarak, yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik verimli bir platform sunuyor” dedi. 

Kore, Çin, Tayvan, Macaristan, Mısır ve Rusya pavilyonu BeautyEurasia’da

Dünyanın dört bir yanındaki üretici ve tedarikçilerin ürün, hizmet ve teknolojilerini biraraya getiren BeautyEurasia, 3 gün boyunca binlerce katılımcıyı ağırlayacak. Rusya, Fransa, Bulgaristan, Yunanistan, Hindistan, İtalya, İsviçre, Ukrayna, Japonya ve Çin gibi ülkeler başta olmak üzere birçok ülkeye ev sahipliği yapacak fuara; Kore, Çin, Tayvan, Macaristan, Mısır ve Rusya pavilyon olarak katılıyor. 

Bu yıl, geçen yıla göre % 30 daha büyük bir alanda gerçekleşecek, daha yeni ve geniş salonlarda düzenlenecek BeautyEurasia’da Organika, Predo Sağlik Ürünleri A.Ş., Tat Kimya Sabun A.Ş., Halk Hijyenik Ürünler Det. San. Ve Tic.A.Ş Enka Hijyen San Ve Tic A.Ş., Peros Kimya Kağit Hij. Ür.Deterjn Tem. San.Ve Tic. A.Ş., Dinamo Kozmetik Ve Tekstil Diş Tic. A.Ş., Morfose Kişisel Bakim Ve Kozmetik Ürünleri San. Tic. A.Ş., Çarşıbaşı Kozmetik Tekstil Limited Şirketi – Pierre Cardin ve Heinz Glas gibi önemli firmalar  çoktan yerini aldı. 

Editör: Eslem Nur KARAMAN